  • 1. Data: 2021-02-01 12:18:47
    Temat: Kurskowizja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A swoja droga - to ciekawa schizofrenia w TVPiS.

    Obok siebie doniesienia jak to milicja rozpedza protesty w Rosji czy
    na Bialorusi, oraz doniesienia ze strajku kobiet ...

    J.

  • 2. Data: 2021-02-01 21:10:47
    Temat: Re: Kurskowizja
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > A swoja droga - to ciekawa schizofrenia w TVPiS.
    >
    > Obok siebie doniesienia jak to milicja rozpedza protesty w Rosji czy
    > na Bialorusi, oraz doniesienia ze strajku kobiet ...

    Ja się tam na tej goebelsowskiej propagandzie nie znam, ale może
    chodzi o porównanie, że nasza policja jest delikatna w porównaniu z
    tymi ze wschodu?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2021-02-02 07:08:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zawsze możesz porównać naszą policję z dajmy na to francuską (wolność, równość,
    braterstwo) lub amerykańską (my naród).

    -----

  • 4. Data: 2021-02-02 16:14:09
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F. napisał(a):
    > A swoja droga - to ciekawa schizofrenia w TVPiS.
    >
    > Obok siebie doniesienia jak to milicja rozpedza protesty w Rosji czy
    > na Bialorusi, oraz doniesienia ze strajku kobiet ...
    >
    > J.

    Jak to ładnie ktoś powiedział, znajdź dziś stolicę w europie w której
    nic się nie dzieje.

    Oki doki wróćmy do prawa i tej aborcji. Od kiedy prawo zaczyna obowiązywać?
    Od momentu wydania orzeczenia przez TK? Nie. Od momentu wydania uzasadnienia?
    Od momentu zmiany ustawy i publikacji w jakim dzienniku?

    I OT.
    Chyba nie widziałeś jak pałują na zachodku:)

  • 5. Data: 2021-02-03 10:56:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Feb 2021 07:14:09 -0800 (PST), Alojzy Gąska napisał(a):

    > Chyba nie widziałeś jak pałują na zachodku:)

    Pałują, jeśli uczestnicy są agresywni.
    Julki protestowały pod willą TW Wolfganga w Berlinie i policjanci się tylko
    przyglądali.
    U nas na odwrót: pałują spokojnych, a nazibydło darzą estymą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl