  • 1. Data: 2021-02-03 13:57:36
    Temat: zwolnienie z parcy za serduszko
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Prezenterka pogody w TVP Poznań została zwolniona z pracy dzień po tym,
    jak w niedzielę wieczorem wystąpiła z przyklejonym do ubrania serduszkiem
    WOŚP - jako powód podano promowanie konkurencyjnej stacji."

    https://www.onet.pl/kultura/onetkultura/prezenterka-
    tvp-zwolniona-za-serduszko-wosp-zapowiadala-pogode-o
    d-20-lat/srt9kqm,681c1dfa

    Bardziej obszerna relacja dla prenumeratorów:
    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,26751060,p
    rezenterka-pogody-w-tvp-zwolniona-z-pracy-bo-wystapi
    la-na.html?&_ga=2.79354452.17355873.1612165149-16092
    51266.1595588080#a=190&c=8000

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-02-03 14:11:47
    Temat: Re: zwolnienie z parcy za serduszko
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    rezenterka-pogody-w-tvp-zwolniona-z-pracy-bo-wystapi
    la-na.html?&_ga=2.79354452.17355873.1612165149-16092

    Czyli żadna inna stacja TV nie zwolni pracownika za "lokowanie produktu"
    bez zgody/zysku pracodawcy? Zapewne "WOŚP na żywo" szedł u konkurencji.

    "Moralnie" to wygląda fatalnie. Prawnie podważenie tego będzie miało
    "interesujące konsekwencje". Mnie przyszła decyzja sądu pracy jaka by
    nie była ani ziębi ani grzeje dopóki nie będą stosowane podwójne
    standardy prawa/moralności.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-02-03 14:36:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 03 Feb 2021 14:11:47 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czyli żadna inna stacja TV nie zwolni pracownika za "lokowanie produktu"
    > bez zgody/zysku pracodawcy? Zapewne "WOŚP na żywo" szedł u konkurencji.

    Jasne.
    Kiedy kurwizja transmituje mecz piłkarski, to informowanie o jego wyniku i
    puszczanie migawek jest lokowaniem produktu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-02-03 17:05:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2021 o 14:11, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Czyli żadna inna stacja TV nie zwolni pracownika za "lokowanie produktu"
    > bez zgody/zysku pracodawcy? Zapewne "WOŚP na żywo" szedł u konkurencji.

    Odleciałeś.

    > "Moralnie" to wygląda fatalnie.

    Prawnie również. Problem w tym, że prawomocny wyrok zapadnie za cztery
    lata, a babka dostanie trzy pensje. Chyba że była w ciąży;)

    > Prawnie podważenie tego będzie miało
    > "interesujące konsekwencje".
    Niby jakie? Pytam bo wygrałem znacznie ciekawszy spór w sądzie pracy.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-02-03 17:38:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > pracy jaka by nie była ani ziębi ani grzeje dopóki nie będą
    > stosowane podwójne standardy prawa/moralności.

    Boze, jestes w stanie wstać z łózka?
    Przeciez po takim wygibasie to ty masz kregosłup w osemke
    wykrzywiony...
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 6. Data: 2021-02-03 17:48:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2021 o 17:38, Budzik pisze:

    > Boze, jestes w stanie wstać z łózka?
    > Przeciez po takim wygibasie to ty masz kregosłup w osemke
    > wykrzywiony...
    > ;-DDD

    I to pokazuje jak bardzo w dupie się urządzamy, że nikogo już to nie dziwi.

    Zasłyszane - być może w komentach pod tym artykułem na wp.

    "gdyby ktoś 10 lat temu powiedział, że będą zwalniać z pracy za
    serduszko wośp, to bym powiedział, że chyba już prędzej zrobią poligon
    na placu piłsudskiego, pierdolną tam schody donikąd i będą je bronić
    przed wkurwionymi tym faktem warszawiakami"

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-02-03 18:42:20
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Budzik napisał(a):

    > Boze, jestes w stanie wstać z łózka?
    > Przeciez po takim wygibasie to ty masz kregosłup w osemke
    > wykrzywiony...
    > ;-DDD

    Nu a na ten przykład jak widzisz prowadzącą u kuraka z jakim logo fundacji
    tefauenoskiej/polsatoskiej?
    Albo w druga stronę, u prowadzącej w tefauenach jakie logo Ordo Luisów?

  • 8. Data: 2021-02-03 22:47:08
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-03 o 17:05, Shrek pisze:

    > Niby jakie? Pytam bo wygrałem znacznie ciekawszy spór w sądzie pracy.

    Wyobrażam sobie prywatne dochody z reklam.

  • 9. Data: 2021-02-03 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alojzy Gąska g...@g...com ...

    > Nu a na ten przykład jak widzisz prowadzącą u kuraka z jakim logo
    > fundacji tefauenoskiej/polsatoskiej? Albo w druga stronę, u
    > prowadzącej w tefauenach jakie logo Ordo Luisów?

    Wystepowanie z logo innej stacji byłoby dziwne i nie wiem jaki miałby
    być tego cel. Wspomaganie fundacji innej stacji imo nie powinno byc zle
    widziane.
    Natomiast cała sytuacja wyglada troche takjakby czepiać się o rozmowe w
    Polsacie o Lidze Mistrzów która transmituje Canal+
    I mase innych wydarzen z których prawa do transmisji kupiła jedna
    stacja.
    Powiedziec ze to jest zenujace to nic nie powiedziec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 10. Data: 2021-02-04 00:53:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-03, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czyli żadna inna stacja TV nie zwolni pracownika za "lokowanie produktu"
    > bez zgody/zysku pracodawcy? Zapewne "WOŚP na żywo" szedł u konkurencji.

    Jakie to ma za znaczenie gdzie szedł na żywo? Miała na tym serduszku
    nazwę innej stacji? Nb. jeśli uważasz to za lokowanie produktu, to zapewne
    noszenie widocznych krzyżyków i innych matek w klapie tez jest takim
    lokowaniem.

    --
    Marcin