  • 1. Data: 2002-02-11 11:51:24
    Temat: zwolnienie-handlowiec-wyniki
    Od: m...@b...pl

    moja firma chce zwolnic handlowcow poniewaz nie generuja oni
    satysfakcjonujacych zdaniem szefostwa obrotow.
    dotychczas stosowana praktyka bylo zastraszanie aby pracownik sam sie
    zwolnil bo inaczej oni go zwolnia i jeszcze kaza zwracac za szkolenia (
    kwoty idace w tysiace pln).
    mam przeczucie graniczace z pewnoscia ze w tym miesiacu ja stane przed tym
    problemem ale nie chce poddawac sie bez walki. czy obrona polegajaca na nie
    pisaniu zwolnienia i nie podpisywaniu pozniej wypowiedzenia ( nie musze
    zgadzac sie z powodami, a swoja prace wykonuje rzetelnie) ma szanse
    powodzenia? krotko mowiac jak dlugo moze mi sie udac odwlec koniec
    wspolpracy z firma?

    z gory dziekuje
    marcin

  • 2. Data: 2002-02-11 12:13:33
    Temat: Re: zwolnienie-handlowiec-wyniki
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    1.m.big.pl...
    > zwolnil bo inaczej oni go zwolnia i jeszcze kaza zwracac za szkolenia (
    > kwoty idace w tysiace pln).

    Za szkolenia nie mogą kazać zwracać, kiedy zwalniają. Jeżeli sam
    natomiast się zwolnisz, to jeżeli była odpowiednia umowa ("zobowiązuję
    się przepracować itd.") mogą domagać się zwrotu przynajmniej części
    kosztów szkolenia (z egzekwowaniem to inna bajka, ale mogą się domagać
    ;))

> [...]
    > zgadzac sie z powodami, a swoja prace wykonuje rzetelnie) ma szanse
    > powodzenia? krotko mowiac jak dlugo moze mi sie udac odwlec koniec

    Wypowiedzenie musisz przyjąć (mogą Ci też wysłać pocztą), chyba, że
    będziesz nieobecny w pracy. Jeżeli nieobecność w pracy jest
    usprawiedliwiona (choroba, urlop) to w jej czasie nie można wypowiedzieć
    pracownikowi umowy.
    Okres wypowiedzenia zależy od stażu pracy w danej firmie. <0,5 roku 2
    tygodnie, < 3 lat miesiąc, > 3 lat 3 miesiące.

    Jeżeli nie zgadzasz się z uzasadnieniem wypowiedzenia (albo świadectwa
    pracy), to możesz podać pracodawcę do sądu pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 3. Data: 2002-02-11 20:16:26
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

> [...]
    > zgadzac sie z powodami, a swoja prace wykonuje rzetelnie) ma szanse
    > powodzenia? krotko mowiac jak dlugo moze mi sie udac odwlec koniec

    ty
    a miales tego nie robic , co z toba ?
    kzaczynasz kierowac sie w zyciu radami kolegi poganina ?
    :P

    sqra

  • 4. Data: 2002-02-16 18:31:39
    Od: "Aseta - Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl>

    Wyslales te wiadomosc z pracy i pewnie z firmowego e-mail. Gratuluje
    pomyslu, teraz to zwolnienie masz zalatwione.

    Powodzenia
    Gabi

  • 5. Data: 2002-02-16 19:30:14
    Od: d...@w...sobie.to

    m...@b...pl wrote:

    [...]
> [...]
    > zgadzac sie z powodami, a swoja prace wykonuje rzetelnie) ma szanse
    > powodzenia? krotko mowiac jak dlugo moze mi sie udac odwlec koniec

    Proponuje obrone polegajaca na poprawie wynikow pracy, to zwykle skutkuje.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    19. Lock the door while your roommate is out. When he/she comes back