  • 31. Data: 2012-11-06 15:04:20
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:
    > czyli jak dzis wysle wypowiedzenie moje z dniem wczorajszym

    jezu
    jak mozna wyslac cos dzisiaj zeby bylo wczoraj.

    wszyscy tluka, ze liczy sie kiedy to pracodawca przeczyta a nie kiedy ty
    to wyslesz i jaka date wpiszesz.

    tez bym cie zwolnił, bo sie nie nadajesz do pracy.

    > zwykle to
    > czy nadal bedzie mogl mnie dyscyplinarnie wyrzucic ?

    wlasnie pewnie pismo jest gotowe, a dyscpylinarke dostaniesz poleconym

    > czy to bedzie
    > adekwatne ze mnie w pracy nie ma a z uwagi na odleglosc mma takie prawo

    nie masz takiego prawa
    do wyjasnienia jest gdzie jest twoej stale miejsce pracy i na jakiej
    podstawie masz gdzie jechac i kto za to zaplaci,
    ale stawinei sie nie gra roli.

    > jeszcze raz zaznacze ze pracuje z pomorskim filia jest w poznaniu a
    > siedziba we wroclawiu
    > dzis wysylam z dniem wczorajszym wypowiedzenie czy to bedzie ok i nie
    > dostane dyscypliny czy w wypowiedzeniu zaznaczyc date srody i w srodku
    > zalaczyc tez zwolnienie lekarskie do srody ?

    jak wyzej

    > czy czas na dojscie wypowiedzenia jest jakis?
    >
    > ponoc jak jest umowa na czas okreslony nie trzeba podac powodu przy
    > wypowiedzeniu.

    a masz na czas okreslonyy?
    na jaki okres, bo zaraz sie okaze, ze w ogole nie mozesz jej wypowiedziec.

  • 32. Data: 2012-11-06 15:05:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Właśnie tak - 167[1] KP :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    ciemno i pozno wczoraj bylo :)

  • 33. Data: 2012-11-06 20:10:55
    Temat: OT: zwolnienie L4 [...]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Nov 2012, witek wrote:

    > ciemno

    Zgoda.

    > i pozno

    A nijak! Bardzo wcześnie!

    > wczoraj

    I nie wczoraj a dziś ;)

    > bylo :)

    :D

    pzdr, Gotfryd
    (też czasem, khm, "niespójnie" pisuję o takich porach)

  • 34. Data: 2012-11-06 20:26:56
    Temat: Re: OT: zwolnienie L4 [...]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zgoda.

    > A nijak! Bardzo wcześnie!

    > I nie wczoraj a dziś ;)

    > :D
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (też czasem, khm, "niespójnie" pisuję o takich porach)

    rano sie zaczyna dopiero wtedy kiedy sie poloze i wyspie.

    Wszystko co jest wczesniej jest wczoraj nawet jakby bylo dzisiaj.

  • 35. Data: 2012-11-07 08:19:20
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2012-11-06 15:04, witek pisze:

> [...]
    >>
    > a masz na czas okreslonyy?
    > na jaki okres, bo zaraz sie okaze, ze w ogole nie mozesz jej wypowiedziec.

    juz sie dogadalem "chyba"
    dzwonilem i ustalilismy zebym napisal wypowiedzenie z dniem 24.11
    mowil ze wtedy mi sie konczy okres wypowiedzenia
    jakos dziwnie chyba date dzisiejsza wczorajsza powineineim wpisac?

    napisalem mailem bo mowil ze tak moge, mowil aby wpisac ja....
    legitymujacy sie dowodem..... wypowiadam z dniem 24.11 (okres 2 tygodni)
    a za dzien wczesniej zebym napisal wniosek o urlop wyslalem.... z tym ze
    nie dostalem zadnych odpowiedzi ani potwierdzenia...
    ale skoro kadrowa tak mowila i przelozony to pewnie dostane dyscypline..

  • 36. Data: 2012-11-07 09:26:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    bartek wrote:

    > juz sie dogadalem "chyba"
    > dzwonilem i ustalilismy zebym napisal wypowiedzenie z dniem 24.11
    > mowil ze wtedy mi sie konczy okres wypowiedzenia
    > jakos dziwnie chyba date dzisiejsza wczorajsza powineineim wpisac?

    Płakać się chce.

  • 37. Data: 2012-11-07 13:37:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Nov 2012, bartek wrote:

    > juz sie dogadalem "chyba"

    Z opisu wynika, że zdałeś się w całości na łaskę i niełaskę,
    nie mając dowodów na to, że nie popełniasz "ciężkiego naruszenia"
    (poprzez nieprzyjście do pracy).
    Napisz jak się skończyło.

    > ale skoro kadrowa tak mowila i przelozony to pewnie dostane dyscypline..

    Skoro nie poszedłeś do pracy to podstawy "dyscyplinarki" są oczywiste.

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2012-11-07 16:38:11
    Od: bartek <b...@...pl>

> [...]
    >
    > Napisali Ci - tak.
    > Jak rozumiem już jest za późno, bo już miałeś stawić się w pracy.
    > Napisz jak się skończyło.

    > No to IMVHO zależy, czy pracodawca prawidłowo Cię poinformował że
    > masz wyjazd służbowy - delegację - poza miejsce pracy.

    > Nie ma, liczy się "powiadomienie". Chyba już ktoś pisał.
    > Dopóki pracodawca nie wie, że wypowiedziałeś umowy, to nie wie.
    > Termin nie biegnie, wypowiedzenia nie ma.

    > A nie wiem czy już napisałeś, że pracujesz na czas określony.
    > Zdaje się że tak.
    > Ale to dotyczy pracodawcy, nie pracownika!

    to co mialem wsiasc rano w pociag i jechac 500km ??????
    do firmy ???

  • 39. Data: 2012-11-07 17:07:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...]

    > to co mialem wsiasc rano w pociag i jechac 500km ??????
    > do firmy ???

    Jakbyś dostał polecenie wyjazdu służbowego, tak normalnie,
    kiedy "normalnie" pracowałeś, przed chorobowym, to jechałbyś czy nie?

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2012-11-07 17:14:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:
    > to co mialem wsiasc rano w pociag i jechac 500km ??????
    > do firmy ???

    a jak myślisz?