eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Date: Mon, 05 Nov 2012 20:15:07 +0100

    Witam,
    od jakiegoś czasu pracuje w firmie X.
    Na początku było wszystko w porządku, były robione plany itp itd.
    Pewnego raz niedawno zaczely sie zwolnienia,
    mnie to akurat tez dotyczylo, tylko ubieglem pracodawce i w dzien
    zwolnienia mialem grype zoladkowa... pracodawca nie wreczyl mi zwolnienia.
    zwolnienie l4 mialem na 2 dni, mimo tego pracodawca - zabrał mi samochod
    słuzbowy, telefon, i skasowal maila sluzbowego. Mogl ?w dniu l4 mi to
    zrobic w moim miejscu zamieszkania ?
    l4 przeciagnelo sie do okresu 2 tygodni,
    skonczylo sie dzis.

    napisalem do pracodawcy maila ze swojego konta mailowego prywatnego ze
    chcialbym wykorzystac urlop jaki mi przysluguje 15 dni... ktorego nie
    wybralem we wrzesniu z uwagi na to ze chcialem robic wynik dla firmy...

    pracodawca mi odmowil... na moim miejscu w ciagu tych 16 dni zatrudnil
    juz kogos na zastepstwo ?! ogloszenia wczesniej puszczal w prasie o czym
    pracownicy wiedzieli i czuli pismo nosem

    pracodawca zabral mi samochod nie mam jak sie poruszac... a teraz
    odmowil mi urlopu (po urlopie chcialem zlozyc wypowiedzneie za
    porozumieniem stron) i nalega zebym przyjechal do siedziby firmy do
    miejsca oddalonego od mojego miasta o 300 km.
    Aktualnie nie mam jak sie tam dostac... raz ze brak funduszy a dwa nie
    mam z kim zostawic dziecka..

    bardzo dziekuje za pomoc

    pozdrawiam ernest