eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
  • Data: 2012-11-05 23:03:22
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-05 22:49, cef pisze:

    > A tak technicznie, to jak on Ci zabrał ten samochód?
    > On przyjechał te 300km?
    tak
    byli we 2...
    niby towarzysko, jak im przedstawilem l4 to nagle sie zdziwili i
    powiedzieli ze dostali polecenie zabrania mi samochodu i telefonu
    sluzbowego,
    l4 mialem na 2 dni.

    teraz udaje glupa ze niechce mnie zwolnic ze jest duzo pracy itp itd i
    mowi zebym przyjechal po narzedzia pracy 300km... tylko po to zeby z
    usmiechem pewnie mi wrzucic zwolnienie....