  • 11. Data: 2005-09-19 00:54:23
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Critu wrote:

    > Myli się i ty wraz z nim jeśli masz takie samo zdanie jak on.
    > Jeżeli wam to pasuje jakś guwniarz was obraża póblicznie to wasza sprawa
    > . Robisz 3x140 km po to aby usłyszeć że jesteś debilem, no cóż skoro
    > sobie na to pozwalacie.

    Problem w tym, że ty JESTEŚ debilem.

    I jeszcze kaleczysz język.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-09-19 01:10:31
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Problem w tym, że ty JESTEŚ debilem.
    >
    > I jeszcze kaleczysz język.

    A co prawda ci w oczy kole? i zniżasz się do poziomu tamtego gościa
    tylko na to cię stać? nie rób z siebie idioty kolego

  • 13. Data: 2005-09-19 01:12:56
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Problem w tym, że ty JESTEŚ debilem.
    >
    > I jeszcze kaleczysz język.

    Pewnie należysz do tej maleńkiej grupki osób z IQ poniżej zera. No cóż
    ubolewam

  • 14. Data: 2005-09-19 01:43:45
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 02:48:29 +0200, *Critu*
    <news:dgl1tg$rl2$1@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > Ot cała dyskusja na grupach, jeśli nasz kraj ma takich ludzi w rządzie
    > jak ty to nic dziwnego że w Polsce jest jak jest !

    No pewnie...Analfabeta lepiej by krajem rządził :D

    --
    Kaja

  • 15. Data: 2005-09-19 01:47:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 02:52:56 +0200, *Critu*
    <news:dgl25r$rp7$1@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > A tak przy okazji skoro już próbujesz się wymądrzać to przede wszystkim nie:

    > Pioł tylko Piał jak już i nie
    > se tylk sobie.

    Wiem, że "piał", ale musiałam podpasować pod Twój wyraz "pioł", bo innego
    przykładu chyba nie ma.

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2005-09-19 02:09:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > No pewnie...Analfabeta lepiej by krajem rządził :D

    Wiesz, chyba już dość trolla nakarmiliśmy - spasł się na całą zimę ;->

  • 17. Data: 2005-09-19 06:18:31
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Wiem, że "piał", ale musiałam podpasować pod Twój wyraz "pioł", bo innego
    > przykładu chyba nie ma.

    Sama sobie to słowo wymyśliłaś, gdybyś uwałsnie czytała to zauważylabyś
    zapewne to czegonie zauważyłaś.
    Ja użyłem słowa "podpioł" a nie "pioł" jeśli twój zakres słownictwa
    tegonie obejmuje to dodam ci kilka odmian
    podpiąć, podpinać, oraz bliskoznazne; podłączyć, dołączyć
    itp. w twoim przypadku polecam jednak jakąś dodatkową szkołę

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-09-19 06:20:36
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > No pewnie...Analfabeta lepiej by krajem rządził :D

    Sęk w tym że naszym krajem rządzą analfabeci

    ( Dla wyjaśnienia sęk jest to wada deski, używa się tego słowa również w
    przenoźni co tu miało miejsce)

  • 19. Data: 2005-09-19 06:22:09
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, chyba już dość trolla nakarmiliśmy - spasł się na całą zimę ;->

    A co w lustro spojrzałeś?

  • 20. Data: 2005-09-19 06:22:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Critu [Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200]:

    > Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy

    To akurat zazwyczaj mozna osiagnac bardzo latwo: wykonujac bardzo
    grzeczny acz pelen niesmaku telefon najpierw do jego bezposredniego
    przelozonego z informacja, ze jesli nic sie z tym nie zrobi to
    kolejny telefon bedzie do wlasciciela firmy, a potem do wlasciciela.

    Aczkolwiek jesli to dobry fachowiec, to raczej dostanie zdecydowany
    zakaz rozmawiania z klientami, niz zostanie zwolniony.

    > (taki człowiek nie może mieć styczności z klientem)

    Aj nie opowiadaj ze chodzi Ci o godnosc kolejnych klientow ;)
    Najzwyczajniej w swiecie gosciowi udalo sie trafic w Twoj czuly
    punkt i to co robisz to najzwyklejsza w swiecie zemsta.
    Nie ubieraj jej tu w ladne, gornolotne piorka.

    Kira