  • 21. Data: 2006-03-21 15:35:18
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Graszka napisał(a):
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > A jaki masz przydział organizacyjny? Mafia pruszkowska, wołomińska czy inna?
    > Bo zakładam, że szary obywatel nie miałby czym w te nogi strzelać :))).

    a jezlei obywatel jest zamozny, ma zezwoelnie na bron i w jego strone
    biegnie kilku gosci w kominiarkach i krzyczy na ziemie kurwa na ziemie ? :-)

    P.

  • 22. Data: 2006-03-21 15:47:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:

    > a jezlei obywatel jest zamozny, ma zezwoelnie na bron i w jego strone
    > biegnie kilku gosci w kominiarkach i krzyczy na ziemie kurwa na ziemie ? :-)

    Ludzie Rutkowskiego sa wyraznie oznaczeni, ze sa od Rutkowskiego.
    Nikogo chyba jeszcze nie zabili, wiec nie ma sie co bac.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 23. Data: 2006-03-21 15:57:17
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > dzis w mediach uroczyscie doniesiono ze rutkowski zgarnal "szantazystow"
    > edytki gorniakowej - powiedzcie mi prosze czy byle detektyw wraz ze swoja
    > banda ubranych na czarno dziurkaczy ma prawo tak sobie przyjsc, skuc kogos
    > kajdankami i zatrzymac ?

    Na całym świecie (cywilizowanym) działają prywatni detektywi i nikt jakoś o
    to do nich nie ma pretensji (a wręcz przeciwnie). Pooglądaj sobie jaki dziki
    zachód jest w USA. Są wyspecjalizowane ekipy tropiące ludzi, za którymi
    wydano listy gończe. Żyją z tego i wcale nie są delikatni.
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-03-21 16:46:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 mar o godzinie 15:44, na pl.soc.prawo, Graszka napisał(a):

    > Dodatkowego smaczku tej całej dyskusji dodaje przedziwna wiedza kilku
    > grupowiczów na temat przepływu informacji z policji do Rutkowskiego. Czy to
    > jest wiedza na zasadzie "powiedział jeden facet przy piwie drugiemu"?

    Zapewne z lektury kilku artykułów o panu Krzysztofie R. publikowanych w
    "Nie" w ostatnich kilku latach. Był kilkukrotnie tam bohaterem tych
    publikacji - dokładnie ze szczegółami, powiązaniami itp itd.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 25. Data: 2006-03-21 17:09:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 21 Mar 2006 11:40:12 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > moze byc potraktowane jako grozba bezprawna.

    Rozumiem, że lufa pistoletu (lub atrapy?) mówi "zabije Cie, zabije Cie"?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2006-03-21 17:11:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Rozumiem, że lufa pistoletu (lub atrapy?) mówi "zabije Cie, zabije Cie"?

    Trzeba być niezłym ciemniakiem by nie zrozumieć ze celowanie w kogoś z
    pistoletu i nic nie mówienie może być groźbą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 27. Data: 2006-03-21 18:37:06
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Grzesiex napisał(a):

    > A skąd ty to wiesz?

    Z prasy

    > nie jestem niczyją ofiarą ;) ale to fakt iż jego pracę znam tylko z
    > telewizji i gazet i trudno mi powiedzieć czy to ściema czy nie więc jeśli
    > masz jakieś konkrety to proszę podaj je.

    Jak to kiedyś powiedziano. Oby siepacze Rutkowskiego nie wpadli na kogoś z
    *prawdziwą* bronią palną bo skutki mogą być opłakane

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 28. Data: 2006-03-21 18:38:33
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ludzie Rutkowskiego sa wyraznie oznaczeni, ze sa od Rutkowskiego.
    > Nikogo chyba jeszcze nie zabili, wiec nie ma sie co bac.

    Jasne. Lecą na Ciebie goście wyglądający jak pododdział antyterrorystyczny
    a Ty będziesz czytał napisy na ich uniformach....

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 29. Data: 2006-03-21 18:50:10
    Od: the creator <c...@a...net>

    Huckleberry wrote:
> [...]
    > zachód jest w USA. Są wyspecjalizowane ekipy tropiące ludzi, za którymi
    > wydano listy gończe. Żyją z tego i wcale nie są delikatni.

    Amerykanski Rutkowski wlasnie zostal zwolniony z wiezienia stanowego, po
    czym w drzwiach wiezienia przejelo go FBI i tymi samymi drzwiami wrocil
    ale juz jako podejrzany w kolejnych kryminalnych sprawach z paragrafow
    kryminalnych.

    http://www.google.com/search?hl=en&q=anthony+pellica
    no&btnG=Google+Search

  • 30. Data: 2006-03-21 18:58:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 21 Mar 2006 18:11:27 +0100, Johnson napisał(a):

    > Trzeba być niezłym ciemniakiem by nie zrozumieć ze celowanie w kogoś z
    > pistoletu i nic nie mówienie może być groźbą.

    Serio? A jeśli to będzie "pistolet" złożony z dłoni albo zrobiony z
    patyków, tak jak to bawią się dzieciaki na podwórku?

    Art. 191. § 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu
    zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia
    (...)

    Widzisz tutaj słowa "(...) w celu _ZMUSZENIA_ innej osoby _DO_ (...)"?
    Logiczne więc jest, że samo wycelowanie w kogoś nie jest żadną groźbą, bo
    nie da się w ten sposób nikogo do niczego zmusić - choćby dlatego, że ta
    osoba nie będzie wiedziała do czego, bo jej tego nie powiesz! I trzeba być
    niezłym ciemniakiem, żeby tego nie zrozumieć.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl