  • 1. Data: 2006-03-20 20:35:13
    Temat: wymiana wadliwego towaru
    Od: "m.zygmunt" <m...@o...pl>

    Witam
    Czy w świetle obowiązujących przepisów istnieje obowiązek wymiany przez
    sprzedawcę wadliwego towaru na sprawny?, czy jest jakiś przedził czasowy ?.
    Czy po przyjściu do domu i stwierdzeniu wady produktu jedyne co mnie czka to
    naprawa gwarancyjna?. Kupiłem komputer, który podczas pokazu
    w sklepie wydawał się sprawny. NIestety po kilku dniach okazało się, że
    nie działają pewne funkcje (laptop).

    Bardzo proszę o pomoc. m.zygmunt

  • 2. Data: 2006-03-20 20:40:59
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m.zygmunt wrote:

    > w sklepie wydawał się sprawny. NIestety po kilku dniach okazało się, że
    > nie działają pewne funkcje (laptop).

    A tak bardziej konkretnie?

  • 3. Data: 2006-03-20 20:43:58
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > A tak bardziej konkretnie?

    Kalkulator sie nie uruchamia :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-03-20 20:44:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Kalkulator sie nie uruchamia :)

    E, myślałem że Pasjans...

    BP,NMSP ;)

  • 5. Data: 2006-03-20 21:48:31
    Od: "m.zygmunt" <m...@o...pl>

    Nie działają wszystkie klawisze funkcyjne (np. funkcja uśpienia komputera,
    wygaszenia wyświetlacza i inne obsługiwane klawiszem Fn + F1..F12), ale
    np zmiana kontrastu działa.
    m.zygmunt

  • 6. Data: 2006-03-20 22:29:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m.zygmunt wrote:
    > Nie działają wszystkie klawisze funkcyjne (np. funkcja uśpienia komputera,
    > wygaszenia wyświetlacza i inne obsługiwane klawiszem Fn + F1..F12), ale
    > np zmiana kontrastu działa.

    RTFM

  • 7. Data: 2006-03-21 00:21:44
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > wygaszenia wyświetlacza i inne obsługiwane klawiszem Fn + F1..F12), ale

    Troche NTG z mojej strony, ale sprawdz ustawienia klawiszy funkcyjnych w
    BIOSie i ew. w aplikacji kontrolnej laptopa pod XP (powinna byc w panelu
    sterowania).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-03-21 06:12:51
    Od: m...@o...pl

    Dzięki, ale przez godzinę nie potrafił tego zrobić
    serwisant w sklepie i kompa zostawiłem do następnego dnia.
    W bliźniaczym modelu w sklepie funkcje te działają.
    Stąd moje pytania o możliwość wymiany. Choć może okaże się,
    że poradzą sobie z tym problemem (życzę Im tego).
    Ale proszę o pomoc od strony formalnej, czy mogę żądać wymiany
    kompa, czy tylko czeka mnie naprawa gwarancyjna ? Laptopa kupiłem
    4 dni temu (w tym weekend) i po prostu nie zdążyłem wszystkiego
    przetestować.

    proszę o pomoc - m.zygmunt