  • 1. Data: 2006-03-20 22:33:39
    Temat: uciążliwy lokator-skomplikowane(?)
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Na mojej posiadłości mieszka brat teścia. Nieruchomość jest własnością
    teścia (brat się zrzekł całości ok 30 lat temu) przed urzędnikiem, a
    więc na piśmie jest, co więcej sąd w sprawie spadkowej to potwierdził.
    Problem polega na tym, że brat teścia sobie mieszka w jednym z lokali od
    wielu, wielu lat. Nie ma z nim żadnej umowy, nie płaci nawet podatów. Na
    dodatek jest uciążliwy - pije, awanturuje się i prowadzi ciągłe
    przebudowy prowadzące do zniszczenia lokalu (np. wyburzył ściany nośne
    wewnątrz lokalu).
    A teraz pytanie: Co mogę w takiej sytuacji zrobić (mając pełnomocnictwo
    teścia, ew. jak będzie trzeba przepisze na mnie i moją żonę całość).
    Czy mogę domagać się eksmisji? Płacenia czynszu? Jak wymusić podpisanie
    umowy?

    Proszę o odpowiedź... mam już dość tego alkoholika!