  • 11. Data: 2006-03-21 07:06:10
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    .

    > Nie.
    > Ale ofiara Rutkowskiemu jak najbardziej.
    > I aż się nie mogę doczekać, aż tak się kiedyś stanie.

    A dlaczego?? Wszak on łapie bandytów ma sukcesy tam gdzie policja czasem
    sobie nie radzi, ludzie się do niego zgłaszają jak nie widzą efektów pracy
    policji. Nie bronię jego ani jego metod na granicy prawa ale też nie będę
    się go czepiał bo jakoś nie sądzę aby mnie kiedyś dopadł :-) (nie ma powodu)
    Grzesiex

  • 12. Data: 2006-03-21 07:41:53
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Grzesiex napisał(a):

    > A dlaczego??

    Bo to pic i ściema :)

    > Wszak on łapie bandytów ma sukcesy tam gdzie policja czasem
    > sobie nie radzi,

    Tak? Jesteś pewien tego, co piszesz czy jesteś kolejną ofiarą serialu
    Detektyw? :)

    >ludzie się do niego zgłaszają jak nie widzą efektów pracy
    > policji.

    Ludzie też oglądali serial Detektyw? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-03-21 09:55:18
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    > Nie.
    > Ale ofiara Rutkowskiemu jak najbardziej.
    > I aż się nie mogę doczekać, aż tak się kiedyś stanie.

    To bardzo polskie :(
    niepozdrawiam

  • 14. Data: 2006-03-21 10:22:16
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 mar o godzinie 08:06, na pl.soc.prawo, Grzesiex napisał(a):

    > Wszak on łapie bandytów ma sukcesy tam gdzie policja czasem
    > sobie nie radzi,

    A wiesz ile zgarnął kasy za rzekomo *odnalezione* samochody, które
    faktycznie odnalzała zwykła policja?
    Tyle tylko że rutkowski 'dostał' cynk od swojej wtyczki w policji ze takie
    i takie autko stoi tam a tam - rutek dzwoni do wlaścicela takiego autka i
    ..... otrzymuje 'swoje' honararium....

    --
    Herbi
    21-03-2006 11:22:14

  • 15. Data: 2006-03-21 10:31:52
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Bo to pic i ściema :)

    A skąd ty to wiesz? jeśli to ściema to chętnie się dowiem czegoś więcej

    > Tak? Jesteś pewien tego, co piszesz czy jesteś kolejną ofiarą serialu
    > Detektyw? :)

    nie jestem niczyją ofiarą ;) ale to fakt iż jego pracę znam tylko z
    telewizji i gazet i trudno mi powiedzieć czy to ściema czy nie więc jeśli
    masz jakieś konkrety to proszę podaj je.

    Pozdrawiam
    Grzesiex

  • 16. Data: 2006-03-21 10:35:49
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i takie autko stoi tam a tam - rutek dzwoni do wlaścicela takiego autka i

    Ah, to dlatego policja ma taką kiepską wykrywalność!!! :>
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-03-21 10:40:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > A celowanie do kogoś z pistoletu jest zabronione jakim art.? :) Pytam
    > poważnie.

    moze byc potraktowane jako grozba bezprawna.

    P.

  • 18. Data: 2006-03-21 10:48:35
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > *odnalezione* samochody, które faktycznie odnalzała zwykła policja?

    Nie wiedziałem, że policja znajduje jakies samochody. Kiedyś zgłosiłem próbę
    kradzieży mojego autka na policji i na pytanie, jakie miałbym szanse na
    odzyskanie teoretycznie ukradzionego auta, pan policjant z rozbrajającą
    szczerością powiedział: "no własciwie tylko, gdyby go gdzieś porzucili".

    Założyłem wtedy, że porzucone przez złodziei auta pokrywają się w 99% z
    ilością tych "odzyskanych" przez policję.

    I tutaj pytanie:
    Gdyby mi ukradli auto, to czy coś mi grozi za oświadczenie na "infolini 997"
    w rodzaju: "w takim razie przyznaję 2 tys. zł nagrody dla znalazcy auta"?
    Czy takie dotowanie policji jest karalne?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 19. Data: 2006-03-21 13:17:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grzesiex wrote:
    > .

    > A dlaczego??

    Bardzo prosto. Jakby do mnie leciała banda zbirów z pałami w ręce, to
    pierwsze co bym zaczął to strzelać w nogi w obronie własnej.

  • 20. Data: 2006-03-21 14:44:58
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Bardzo prosto. Jakby do mnie leciała banda zbirów z pałami w ręce, to
    > pierwsze co bym zaczął to strzelać w nogi w obronie własnej.

    A jaki masz przydział organizacyjny? Mafia pruszkowska, wołomińska czy inna?
    Bo zakładam, że szary obywatel nie miałby czym w te nogi strzelać :))).
    Swoją drogą, nie widzę też powodów, dla których szarego obywatela miałaby
    niepokoić "banda zbirów" (to cytat z witka).
    Dodatkowego smaczku tej całej dyskusji dodaje przedziwna wiedza kilku
    grupowiczów na temat przepływu informacji z policji do Rutkowskiego. Czy to
    jest wiedza na zasadzie "powiedział jeden facet przy piwie drugiemu"?
    Mnie prawdę mówiąc mało interesuje jak Rutkowski balansuje wokół prawa.
    Grunt, że obecność takich facetów jak on sprawia trochę kłopotów tym, którzy
    z tym prawem są zupełnie na bakier.
    Graszka.