  • 1. Data: 2004-10-20 14:09:45
    Temat: zmiana przydziału na garaż
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Zakupiłem razem z mieszkaniem miejsce garażowe, które nie jest jeszcze
    przewłaszczone, czyli dalej jest na zasadach spóldzielczego własnościowego
    prawa. Ponieważ miejsce jest w narożniku i mam kłopoty z parkowaniem auta
    chciałbym wystąpić do spółdzielni o zmianę przydziału. Czy spółdzielnia
    powinna mi zmienić ten przydział jeżeli dysponuje jeszcze wolnymi miejscami?
    Z tego co mi się udało ustalić, to zarząd nie będzie przychylny, gdyż będzie
    miał większy problem ze sprzedażą tego miejsca.
    Dzięki za wszelkie podpowiedzi.

    Pzdr
    Wojtek