    From: "wojtaszek" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana przydziału na garaż
    Date: Wed, 20 Oct 2004 16:09:45 +0200

    Witam,

    Zakupiłem razem z mieszkaniem miejsce garażowe, które nie jest jeszcze
    przewłaszczone, czyli dalej jest na zasadach spóldzielczego własnościowego
    prawa. Ponieważ miejsce jest w narożniku i mam kłopoty z parkowaniem auta
    chciałbym wystąpić do spółdzielni o zmianę przydziału. Czy spółdzielnia
    powinna mi zmienić ten przydział jeżeli dysponuje jeszcze wolnymi miejscami?
    Z tego co mi się udało ustalić, to zarząd nie będzie przychylny, gdyż będzie
    miał większy problem ze sprzedażą tego miejsca.
    Dzięki za wszelkie podpowiedzi.

    Pzdr
    Wojtek