  • 1. Data: 2004-10-20 12:13:05
    Temat: przeniesienie do rezewry przed ukonczeniem studiow
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Zalezy mi na przeniesieniu do rezerwy teraz, czyli na V roku studiów. Mam
    kategorie A, jestem studentem studiow dziennych. Czy ktos z Was zrobil cos
    podobnego? Do kogo sie zwrocic? (bylem w WKU ale pani urzedniczka
    poinformowala mnie, ze nie jest to mozliwe- nie wierze jej). Bede wdzieczny
    za kazda pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-20 12:32:47
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    jakie masz podstawy do tego zeby cie przeniesc do rezerwy?
    skoro masz A (czyli sie kwalifikujesz)
    a np za rok po studiach jesli beda mieli ochote to cie wezma do wojska
    gdzie tu furtka do "wykrecenia sie"?

  • 3. Data: 2004-10-20 12:45:53
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Zakladajac, ze sytuacja finansowa wojska nie poprawi sie to za rok, tak jak
    i w latach poprzednich wszyscy absolwenci zostana przeniesieni do rezerwy. z
    tego co wiem to nawet jakbym chcial isc do wojska po studiach, to tez bym
    sie musial niezle napocic, bo nawet ochotnikow-absolektow nie biora. Po co
    mam czekac tak dlugo??

  • 4. Data: 2004-10-20 12:53:41
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    prawda jest taka ze wcale na to nie mozesz liczyc, bo a nuz okaze sie ze
    wojsko potrzebuje ludzi z twojej branzy i wtedy z otwartymi rekami
    chetnie przyjma cie na swoje "lono"
    ale to tylko nic nie warte gdybanie takie samo jak twoje o tym ze
    wszyscy po studiach ida do rezerwy, moze jest tak w tej chwili ale co
    bedzie za rok nie wie nikt

    wg mnie nikt ci nie wstawi rezerwy bo po prostu nie ma ku temu zadnych
    przeslanek i tyle

  • 5. Data: 2004-10-20 14:59:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    safanduaal wrote:

> [...]
    > wojska po studiach, to tez bym sie musial niezle napocic, bo nawet
    > ochotnikow-absolektow nie biora. Po co mam czekac tak dlugo??

    Powolutku...
    Studiujesz dziennie.
    Robiłeś coś po drodze? Licencjat? Inżyniera? To wystarcza do bycia
    "absolwentem". Tak jak samo absolutorium.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2004-10-20 19:58:51
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    > Powolutku...
    > Studiujesz dziennie.
    > Robiłeś coś po drodze? Licencjat? Inżyniera? To wystarcza do bycia
    > "absolwentem". Tak jak samo absolutorium.

    O tej mozliwosci wiem, ale ja jestem na studiach piecioletnich,
    magisterskich.