  • 1. Data: 2004-10-20 12:31:30
    Temat: tablice rejestracyjne
    Od: "angel" <a...@p...wp.pl>

    Witam kiedys gdzies wyczytalem ze wymagane jest posiadanie tablicy
    rejestracyjnej tylko z tylu pojazdu.
    (ogolnie wszyscy maja i z przodu i z tylu - ale czy to konieczne ??)

    Czy ktos moze mi podeslac jakis przepis ktory to potwierdzi lub
    zaprzeczy.

    PMT

  • 2. Data: 2004-10-20 22:05:38
    Temat: Re: tablice rejestracyjne
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

> [...]
    ??)

    > Czy ktos moze mi podeslac jakis przepis ktory to potwierdzi lub

    he he, akurat dziś teleexpress pokazywał jak sprzedają ludziska spray, który
    po popsikaniu na blachy z przodu robi je niewidoczną dla fotoradaru... Więc
    wiedz: choćby z powodu fotoradaru blachy z przodu TEŻ muszą być...

  • 3. Data: 2004-10-21 18:09:17
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "miedza" <n...@p...pl> napisał:

    >.. Więc wiedz: choćby z powodu fotoradaru blachy z przodu TEŻ muszą być...
    A gdzie np. motocyklista ma z przodu tablicę ? Może na czole ;-)