  • 1. Data: 2003-02-14 08:32:10
    Temat: złotopolscy
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    hehe a w Złotopolskich bedzie wątek BSA :)

  • 2. Data: 2003-02-14 13:29:28
    Temat: Re: złotopolscy
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    'Twas brillig, when wrote:
    > hehe a w Złotopolskich bedzie wątek BSA :)

    Nie słuchałeś/czytałeś dokładnie. BS_E_. Marcysia się wścieknie ;)

    BP, PPNSP

    Kiełpiś

    --
    Było smaszno, a jaszmije smukwijne Tomasz Kiełpiński
    Świdrokrętnie na zegwniku wężały, a.k.a. "Kiełpiś"

  • 3. Data: 2003-02-14 22:52:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 14 Feb 2003 14:29:28 +0100), Tomasz
    Kiełpiński <k...@U...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Nie słuchałeś/czytałeś dokładnie. BS_E_. Marcysia się wścieknie ;)
    >BP, PPNSP

    całkiem niewykluczone. Serial ostatnimi miesiącami zrobił się wielce
    interesujący... :-) Choć przyznam, że najbarziej podoba mi się pomysł
    parodiowania Kuby Wojewódzkiego przez Zenka. To jest niesamowite :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/