  • 1. Data: 2003-02-13 23:15:57
    Temat: sprzedaż oprogramowania
    Od: "Paweł Stepnowski" <m...@s...com.pl>

    W ciągu roku mam zlecenia na 2/3 programy, chciałbym sprzedawać je na
    zasadzie licencji na ich użytkowanie. Czy mógłbym sprzedawać je bez
    prowadzenia działalności gospodarczej?

  • 2. Data: 2003-02-14 00:44:01
    Temat: Re: sprzedaż oprogramowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wydaje mi się, że odpowiednio skonstruowana umowa o dzieło spokojnie by
    zaradziła.

  • 3. Data: 2003-02-14 12:43:59
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Wydaje mi się, że odpowiednio skonstruowana umowa o dzieło spokojnie by
    > zaradziła.

    Jasne, ze tak, ale umowy o dzielo mozna zawierac takze w ramach prowadzonej
    dzialalnosci gospodarczej. Pytanie, czy regularna sprzedaz lub wykonywanie
    nie statuuje _obowiazku_ zgloszenia do ewidencji?

    Depi.

  • 4. Data: 2003-02-14 16:52:35
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Jasne, ze tak, ale umowy o dzielo mozna zawierac takze w ramach prowadzonej
    >dzialalnosci gospodarczej. Pytanie, czy regularna sprzedaz lub wykonywanie
    >nie statuuje _obowiazku_ zgloszenia do ewidencji?

    Tyle ze on chcial udzielac licencji na uzywanie a nie odsprzedac
    oprogramowanie. Wydaje mi sie, ze nie mozna udzielac licencji w ramach
    umowy o dzielo czy sprzedazy.

    januszek

  • 5. Data: 2003-02-14 17:00:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    2 - 3 razy w roku. Czy to regularna sprzedaż? Moim zdanie raczej nie.

  • 6. Data: 2003-02-14 18:24:06
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > 2 - 3 razy w roku. Czy to regularna sprzedaż? Moim zdanie raczej nie.

    Moze i nie. Kwestia interpretacji i rodzaju programu : jak wdrozy system
    bankowy raz na dziesieciolecie, to jest to ewidentnie DG :-)

    Depi.