  • 101. Data: 2013-03-20 20:14:41
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 20.03.2013 19:58, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No własnie zastanawiam się, czy gdyby przykłądowo młodzież robiąca sobie na
    > poznańskich jeżycach z policji i włąsciciela sklepu wiedziała, że te żarty
    > mogą skończyć się "trzepaniem lewą ręką" jak mawiał klasyk, to czy nadal
    > tak by się bawili?
    >
    > Jak myślicie?

    Tylko ta czesc, co chce dostac nagrode darwina.

    zen.aspx

  • 102. Data: 2013-03-20 20:24:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-20 19:58:48 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

> [...]
    > mogą skończyć się "trzepaniem lewą ręką" jak mawiał klasyk, to czy nadal

    Tak.

    (gdzieś indziej) Budzik: No patrz, każdy inaczej rozumie "kraje rozwinięte".

    A czy Singapur będzie wystarczająco rozwinięty?

    --
    Bydlę

  • 103. Data: 2013-03-20 20:56:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 18:58:47 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > hmm, znaczy proponujesz jezdzenie na koniach zamiast samochodów? Bo
    > przez wieki tak to działało.

    no własnie działo ale nie dało żadnych pozytywnych skutków

    > Czasy sie zmieniają i dlatego zaznaczałem, ze pytanie odnoszedo czasów
    > obecnych i jakiś średnio rozwiniętych krajów przynajmniej.

    > No patrz, każdy inaczej rozumie "kraje rozwinięte".

    mówisz, że Dubaj czy Emiraty nie są gospodarczo rozwinięte?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 104. Data: 2013-03-21 08:35:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2013 19:58, Budzik pisze:

    > hmm, znaczy proponujesz jezdzenie na koniach zamiast samochodów? Bo przez
    > wieki tak to działało.

    Ja mam wrażenie, że chodziło o "działało" w sensie "było stosowane" a
    nie "było skuteczne" - wskazuje na to dalszy ciąg zdania ;->

    [ciach]

    > No patrz, każdy inaczej rozumie "kraje rozwinięte".

    Iran jest krajem rozwiniętym. Gdyby nie sankcje byliby w jeszcze lepszej
    pozycji.

    Chociaż tak po prawdzie to Persowie i Arabowie to dwie różne grupy.

  • 105. Data: 2013-03-21 08:48:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2013 14:54, Wiesiaczek pisze:

    > Jego uczciwym zajęciem będzie odstraszanie następców.

    ROTFL

    "Ale frajer, dał się złapać..."

    > To jest wystarczające zajęcie, żeby warto było go utrzymywać z zasiłków.
    > Poza tym tak dużo by ich nie było... pierwszych stu odstraszy resztę tak,
    > że każdy będzie się bał podnieść znalezioną na chodniku złotówkę.

    Dziwne, że w przeszłości było to stosowane u nas, obecnie jest
    stosowanie w krajach gdzie w mniejszym lub większym obowiązuje
    szariat... a kradzieże zdarzają się nadal. Dziwne, nie? Może dlatego, że
    nie mają złotówek? ;->

  • 106. Data: 2013-03-21 08:49:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2013 14:48, Wiesiaczek pisze:

    > He he... tu bym polimeryzował;)
    > To czemu zabija się ludzi za pieniądze?

    Bo ludzie są tępi.

  • 107. Data: 2013-03-21 18:58:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > no własnie działo ale nie dało żadnych pozytywnych skutków

    Jak to nie dało pozytywnych?
    Przemieszczali sie ludzie? Przemieszczali.
    Ale ja nie mam zamiaru wchodzic w dyskusje: skoro 300 lat temu pewne metody
    nie działały to teraz tez nie beda działać.

    > mówisz, że Dubaj czy Emiraty nie są gospodarczo rozwinięte?

    Sa mi na tyle dalekie kulturowo ze po pierwsze nie wiem czy tam sa takie
    kary, a po drugie trudno mi porównywac zachowania ludzi.
    A coś bliżej (niekoniecznie geograficznie bliżej)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 109. Data: 2013-03-21 20:47:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zabijanie za pieniądze.

    hmm, trudno będzie dyskutować z kimś , dla kogo powtózenie zdania jest
    rozwinięciem myśli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 108. Data: 2013-03-21 20:47:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak.
    >
    > (gdzieś indziej) Budzik: No patrz, każdy inaczej rozumie "kraje
    > rozwinięte".
    >

    > A czy Singapur będzie wystarczająco rozwinięty?

    No niech będzie :)
    I jak to u nich działa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 110. Data: 2013-03-21 22:39:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 18:58:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > hmm, znaczy proponujesz jezdzenie na koniach zamiast samochodów? Bo przez
    > wieki tak to działało.

    Nie. To jest propozycja:
    Skoro samochód nie działa, a koń działał, to czemu nie użyć konia?

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna