  • 1. Data: 2013-03-18 14:24:57
    Temat: Data stępla vs Netia
    Od: "Garg 07." <f...@o...pl>

    Wysłałem sobie 9 dnia od zawarcia umowy na odległość jej wypowiedzenie. Do
    Netii dotarło dnia 12-go. Netia twierdzi że przekroczono 10 dniowy termin na
    wypowiedzenie i doje...ła ponad trzy stówy kary umownej. Mają prawo? Poza
    wypowiedzeniem OC pamiętam, że liczy się data stępla pocztowego....

  • 2. Data: 2013-03-18 14:32:00
    Temat: Re: Data stępla vs Netia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 14:24, Garg 07. pisze:
> [...]
    > termin na wypowiedzenie i doje...ła ponad trzy stówy kary umownej. Mają
    > prawo? Poza wypowiedzeniem OC pamiętam, że liczy się data stępla

    1. stempla

    2. tylko w przypadku sądów, urzędów oraz w przypadkach określonych umową
    - w innych ważne jest, kiedy mogli się zapoznać - czyli data odbioru LUB
    pierwszej awizacji (sprawdź na stronie poczty, czy czasem nie było u
    nich wcześniej awizowane)

  • 3. Data: 2013-03-18 14:32:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-18 14:24, Garg 07. pisze:
> [...]
    > termin na wypowiedzenie i doje...ła ponad trzy stówy kary umownej. Mają
    > prawo? Poza wypowiedzeniem OC pamiętam, że liczy się data stępla

    art. 7
    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez
    podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie
    dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do
    zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-03-18 14:45:23
    Od: "Garg 07." <f...@o...pl>

> [...]
    > dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do
    > zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

    Czyli nie mają prawa :) Wielkie dzieki Panowie :)

  • 5. Data: 2013-03-18 14:45:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 14:24, Garg 07. pisze:
    > Wysłałem sobie 9 dnia od zawarcia umowy na odległość jej wypowiedzenie.
    > Do Netii dotarło dnia 12-go. Netia twierdzi że przekroczono 10 dniowy

    Wróć!

    Wypowiadałeś umowę, czy też odstępowałeś od niej jako konsument w trybie
    odpowiedniej konsumenckiej ustawy?

    Ważne - jak to sformułowałeś? Odstąpienie w trybie ustawowym, czy
    wypowiedzenie umowy?

  • 6. Data: 2013-03-18 14:59:00
    Od: "Garg 07." <f...@o...pl>

    wiadomości news:ki75pn$p0t$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > odpowiedniej konsumenckiej ustawy?
    >
    > Ważne - jak to sformułowałeś? Odstąpienie w trybie ustawowym, czy

    "OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ"

    Oświadczam, że odstępuję od umowy o świadczenie usług telewizji cyfrowej
    "PAKIET PRAKTYCZNY", zawartej z usługodawcą poprzez telefon. Nie wypowiadam
    natomiast umowy na Internet i telefon stacjonarny.

    Podstawą prawną odstąpienia jest art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r.
    o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
    Wskazuję, iż oświadczenie składam z zachowaniem terminu określonego w art.
    10 w/wym. ustawy, a wobec nierozpoczęcia świadczenia usług odstąpienie jest
    w pełni skuteczne.

    Jednocześnie dekoder oraz router odsyłam zgodnie z informacją telefoniczną
    na następujący adres .......... . Nr listu przewozowego kuriera DPD to
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Podpis i wszystko :)

  • 7. Data: 2013-03-18 15:34:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 14:59, Garg 07. pisze:

> [...]
    > "PAKIET PRAKTYCZNY", zawartej z usługodawcą poprzez telefon. Nie
    > wypowiadam natomiast umowy na Internet i telefon stacjonarny.

    Tak tylko z wrodzonej upierdliwości: to były osobne umowy, a nie pakiet
    "wszystko w jednym"?

> [...]
    > określonego w art. 10 w/wym. ustawy, a wobec nierozpoczęcia świadczenia
    > usług odstąpienie jest w pełni skuteczne.

    [ciach]

    No to jak zacytował Liwiusz - liczy się data wysłania.

  • 8. Data: 2013-03-18 15:56:10
    Od: "Garg 07." <f...@o...pl>

    wiadomości

    > No to jak zacytował Liwiusz - liczy się data wysłania.

    Dzięki Andrzej :) Już smaruje do nich reklamację.

  • 9. Data: 2013-03-18 15:58:05
    Od: "Garg 07." <f...@o...pl>

    wiadomości

    > Tak tylko z wrodzonej upierdliwości: to były osobne umowy, a nie pakiet
    > "wszystko w jednym"?

    Netię mam od kilku lat. Tę usługę wcisneli mojej mamie ktora mało kumata w
    sprawach technicznych, ja się jorgnąłem jak przyszedł router i dekoder. Tak
    więc to była osobna umowa i tę wypowiedziałem :)

  • 10. Data: 2013-03-18 23:51:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.03.2013 15:58, Garg 07. pisze:
    /.../
    > Netię mam od kilku lat. Tę usługę wcisneli mojej mamie ktora mało kumata
    > w sprawach technicznych, ja się jorgnąłem jak przyszedł router i
    > dekoder. Tak więc to była osobna umowa i tę wypowiedziałem :)

    To może być pakiet usług, na który przeszłeś