  • 1. Data: 2013-03-18 18:16:28
    Temat: prawo pierwokupu - ma zastosowanie?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    Witam,
    dzierżawię część działki rolnej (10a, całość to chyba ze 3ha) od gminy.
    Działka znajduje się przy mojej posesji (z tyłu). Podobnie robi
    większość sąsiadów, niektórzy mają dzierżawę na dłuższy okres i sobie to
    wybetonowali i ogrodzili, ja wprowadziłem się 2 lata temu i uzyskałem
    dzierżawę wtedy na dwa, teraz na trzy lata (wnioskowałem o 10 lat)
    Czy w przypadku sprzedaży tej działki będziemy mieli prawo pierwokupu
    danej części?

    Lukasz