  • 141. Data: 2013-03-26 13:50:35
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 13:39, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Andrzeju, to nie ja zacząłem ataki personalne.

    Ależ tak.

    > Ja tak nie potrafię rozmawiać miało znaczyć ni mniej ni wiecej tylko to że
    > argument iż islam i chrześcijanstwo nie różnią się w kwestii poszanowania
    > życia i jego poświecenia (dosłownego) dla religii jest bzdurny.
    > Tak bzdurny, że aż nie warto zni mdyskutować.

    Twoje twierdzenie jest tak bzdurne, że nie warto z nim dyskutować.

  • 142. Data: 2013-03-26 16:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ależ tak.

    Ależ nie.

    > Twoje twierdzenie jest tak bzdurne, że nie warto z nim dyskutować.

    No widzisz, i mamy protokół rozbieżności.
    Ocena pozostaje w rękach ludu! ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 143. Data: 2013-03-27 08:31:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 16:58, Budzik pisze:

    > No widzisz, i mamy protokół rozbieżności.
    > Ocena pozostaje w rękach ludu! ;-)

    Lud jest głupi, stąd zdarzają się idioci którzy nie dość, że muszą mieć
    jakąś religię, to jeszcze traktują ją dosłownie i poważnie.

    Generalnie to margines, który się niestety powiększa im bardziej ubogie
    jest społeczeństwo.

    USA to dość bogaty kraj, a mimo tego zdarzają się chrześcijańscy
    fundamentaliści prowadzić zbrojną wojnę z niewiernymi (znowu Waco
    przywołam).

    To nie jest kwestia która bajka jest najbardziej popularna w okolicy -
    to kwestia tego, czy ludzie mają coś do stracenia oraz do osiągnięcia
    poza tą bajką.

  • 144. Data: 2013-03-28 15:18:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 17:58:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > To dlaczego przestano?

    Bo socjalizm się im tam zalągł i doprowadza ten kraj do ruiny.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna