  • 111. Data: 2013-03-22 08:37:42
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.03.2013 18:58, Budzik pisze:

    > Jak to nie dało pozytywnych?
    > Przemieszczali sie ludzie? Przemieszczali.

    Udajesz nieprzytomnego?

    > Ale ja nie mam zamiaru wchodzic w dyskusje: skoro 300 lat temu pewne metody
    > nie działały to teraz tez nie beda działać.

    Toteż właśnie - mowa jest to "starych, dobrych" (sadystycznych) metodach
    na złodziei, które w czasach ich stosowania nie były skuteczne.

    [ciach]

    > Sa mi na tyle dalekie kulturowo ze po pierwsze nie wiem czy
    > tam sa takie kary,

    Są.

  • 113. Data: 2013-03-22 14:58:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie. To jest propozycja:
    > Skoro samochód nie działa, a koń działał, to czemu nie użyć konia?

    Gdyby to była prawda, to musiałoby oznaczac sugestię, że dawniej ucinanie
    rąk za kradzież działało. A raczej tak nie było. To znaczy moznaby
    dywagować co by było, gdyby nie ucinano ale ...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 112. Data: 2013-03-22 14:58:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Udajesz nieprzytomnego?

    trudno mi dyskutować z takim argumentem.

    Cavallinujesz takim cięciem cytatów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 114. Data: 2013-03-22 15:17:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2013 14:58, Budzik pisze:

    > Cavallinujesz takim cięciem cytatów?

    Nie celowo... Jeśli coś pomieszałem w cytatach to jeszcze ja mogę być
    nieprzytomny ;) (zima mnie dobija...)

  • 115. Data: 2013-03-22 16:58:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie celowo... Jeśli coś pomieszałem w cytatach to jeszcze ja mogę być
    > nieprzytomny ;) (zima mnie dobija...)

    :)
    Wyciąłes pół i odniosłeś się tylko do pasujacej Tobie częsci :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 116. Data: 2013-03-22 17:35:16
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-22 16:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > :)
    > Wyciąłes pół i odniosłeś się tylko do pasujacej Tobie częsci :)

    To taki stały obyczaj usenetowych propagandzistów.

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 117. Data: 2013-03-23 01:29:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 13:58:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Gdyby to była prawda, to musiałoby oznaczac sugestię, że dawniej ucinanie
    > rąk za kradzież działało. A raczej tak nie było. To znaczy moznaby
    > dywagować co by było, gdyby nie ucinano ale ...

    Pojedź do Szwecji i zostaw plecak na ulicy.

    Wiesz, tam niedawno jeszcze ucinano ręce za kradzież...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 118. Data: 2013-03-23 10:08:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja w sprawie formalnej. Wyłącznie.
    Przedstawiona wersja może mi się nie podobać, ale
    to nie powoduje że mam akceptować każdą argumentację
    przeciw :>
    Ad rem:

    On Mon, 18 Mar 2013, Andrzej Lawa wrote:

    [...do hikiego...]

    > Swoją drogą - jak od trupa odzyskasz odszkodowanie?

    Po pierwsze niby skąd odszkodowanie, skoro nie będzie szkody?
    Sugerujesz że trup wyteleportuje kradziony przedmiot
    w momencie zastrzelenia?
    Po drugie, nawet jakby, to oczywiście z art.922 KC.

    Wnoszę o skreślenie argumentu!

    pzdr, Gotfryd

  • 119. Data: 2013-03-23 15:05:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Po pierwsze niby skąd odszkodowanie, skoro nie będzie szkody?
    > Sugerujesz że trup wyteleportuje kradziony przedmiot
    > w momencie zastrzelenia?

    Primo: rzadko kiedy zdarza się kradzież bez jakiejkolwiek "pobocznej"
    szkody (chociażby stłuczona szyba czy rozwalony zamek też kosztują).

    Secundo: a co z innymi ofiarami złodzieja?

    > Po drugie, nawet jakby, to oczywiście z art.922 KC.

    Spadkobierców brak lub odrzucili spadek. Majątku własnego nie znaleziono.

    > Wnoszę o skreślenie argumentu!

    Wniosek odrzucam ;)

  • 120. Data: 2013-03-23 15:07:34
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 23.03.2013 15:05, Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: rzadko kiedy zdarza się kradzież bez jakiejkolwiek "pobocznej"
    > szkody (chociażby stłuczona szyba czy rozwalony zamek też kosztują).

    Raczej czesto sie zdarza.

    > Secundo: a co z innymi ofiarami złodzieja?

    Umawiają sie na stypę i radują :)

    > Spadkobierców brak lub odrzucili spadek. Majątku własnego nie znaleziono.

    Rzadko kiedy sie zdarza.

    > Wniosek odrzucam ;)

    Odrzucam odrzucenie ;)

    zen.aspx