    From: "Bejo" <b...@N...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zle opisany towar
    Date: Mon, 1 Dec 2003 22:54:29 +0100

    Witam,
    Dokladnie 5 dni temu kupilem monitor LCD, problem mam taki, ze w sklepie
    obok monitora na ulotce napisano iz laczny czas reakcji martycy wynosi 25ms
    (dla nie wtajemniczonych dodam ze jest to parameter dosc istotny w tych
    uzadzeniach i im ta wartosc mniejsza tym lepiej), specyfikacje te
    potwierdzil takze zapytany przez mnie sprzedawca. Jako ze monitor mi
    odpowiadal zdecydowalem sie na zakup, niestety okazalo sie wlasnie, ze
    wedlug instrukcji producenta (dolaczonej do monitora) jego laczny czas
    reakcji matrycy wynosi 30ms!
    Szczerze mowiac czuje sie w tej chwili oszukany i chcialbym zapytac czy w
    takim przypadku moge zarzadac zwrotu pieniedzy, badz tez wymiany monitora na
    zgodny z tym co napisano w sklepowym opisie?
    Prosze takze napisac mi na jakie przepisy prawa powinienem sie ewentualnie
    powolac rzadajac zwrotu pieniedzy.

    Z góry dziekuje za wszekla pomoc i pozdrawiam!
    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net

    Wytnij z adresu: N05P4M