  • 1. Data: 2003-05-12 11:17:12
    Temat: zbyt pozne oplacenie PCC
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    Pytanko:
    Zakladamy ze kupuje samochod - mam 2 tygodnie na oplacenie podatku (PCC).
    Jakie konsekwencje groza jezeli nie dopelnie tego terminu?
    W urzedzie mowia ze odsetki (zawsze) i kara (niekoniecznie, indywidualnie
    rozpatrywane).
    Czy nic wiecej (tzn jezeli zgodze sie z powyzszym to moge sobie to oplacic i
    rok po terminie?) czy jakies inne konsekwencje moga grozic (slyszalem o
    sprawie sadowej nawet!) ?

    Dzieki z gory za info.
    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-12 15:21:03
    Temat: Re: zbyt pozne oplacenie PCC
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> napisał
> [...]
    > rok po terminie?) czy jakies inne konsekwencje moga grozic (slyszalem o

    sam sobie odpowiedziałeś
    odsetki i ewentualna kara za nieterminowe złożenie deklaracji PCC-1 (po roku się
    przedawnia)