  • 1. Data: 2003-05-12 10:22:38
    Temat: prosze o pomoc prawnikow
    Od: "elais" <e...@p...fm>

    witajcie ,
    moj brat ulegl powaznemu wypadkowi podczas treningu BJJ
    Jest w szpitalu ,czeka na operacje nogi. Z tego co zdazylam ustaliuc ,to te
    treningi odbywaly sie w pewnej szkole podstawowej.Dostalam telefon z
    pogotowia ,pojechalm do szpitala i byla tam trenerka ,ktora poiwedzila ze
    ona wtedy prowadzila trening. Po kilku dniach brat mi powiedzial ze to
    nieprawda. Jeszcze przed przyjazdem pogotwoia ,gosciu ktory prowadzil
    zajecia (bez posiadania wymaganych licencji) zadzwonil syzbko po nia i
    umowili sie ze powiedza ze to ona prowadzila (ma licencje),ponadyto skalamli
    do raportu pogotowia moiwac ze to judo ,a to jest brazylijskie JJ.On cwiczyl
    tam bez zadnej kary zdrowia (normalnie w klubach to wymagajja) .Nie zna
    nazwiska trneera ,nic,ale tego mozna sie dowiedziec. Wypadek nastapil
    podczas wlaki ,chlopak wazacy 115 kg (moj brat 82) upadl mu na noge i cala
    konstrukcja nogi jest zrypana ,nie ma na razie czucia w stopie. Czeka go
    operacja i blisko pol roczna rehabilitacja (on jest studentem 3 roku).To byl
    przypadek wiec nie bedzie mozna uznac winnego tego chlopaka, trenerka
    stwierdzila ze to sprt urazowy i idac tam sam wiedzial ze moze do takiego
    czegos dojsc.
    Chce zalozyc sprawe o odszkodowanie tylko przeciwko komu?
    dyrektorowi tego JBB ? jak sie za to zabrac nie mam pojecia :(
    nie wiem czy ktos mu uwierzy ze ta trenerka sklamala ze prowadzila zajecia
    ,bo tylk oon to slyszal ,wszyscy cwiczacy sie zmyli od razu ,bali sie bo to
    chyba nielegalne. Ale z drugiej strony szkola podstawowa chyba wie komu sale
    wynajmuje.
    Oni go odiwedzaja ci trenerzy.Chcemy isc do adwokata .Poza tym
    oprocz tego klamstwa na pogotwiu co do osoby trnera, uszkodzenia nogi ,
    prawdopodobnie trner prowadzacy nie mzoe dopuscic by osoba 80 kg walczyla z
    bykiem 115 kg ,nawet na kzadych zawodach sa walki dopasowne wagowo. Nikt
    tego nie widzial?Okazuje sie ze on teraz nie zna o nich zadnego szczegolu,
    nie wie nawet komu placil pieniadze za te treningi ,nie zna nzawisk ,czy ja
    mam sie tam udac i poprosic ich o podanie danych ?
    A moze oni juz sie zmyli z ta dzialalnoscia ,choc nie sadze ,mialy byc
    zawody BJJ w lublinie ,moj brat mial na nie jechac.
    Prosze o pomoc ,nie wiem za co sie zabrac ,studiuje prawo na 2 roku ,ale
    jeszcze nie mam na tyle wiedzy poza tym nie mam sily o tym myslec, teraz
    najwazniejsze aby opreracja sie udala .
    Dziekuje
    elais