  • 1. Data: 2003-05-12 10:22:54
    Temat: Próba wyłudzenia - mam zapłacić drugi raz za fakturę
    Od: "MaKa" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Wykonawca pobrał ode mnie pieniądze, wystawił fakturę. Ostatnio przysłał mi
    SMS-a ,że czeka na pieniądze - bo pewnie z nie zauważyłem ale faktura jest z
    datą 12-ty a forma płatności GOTÓWKA a zaraz po niej data 14-ty (tę różnicy
    niestety przeoczyłem ) i jedynym dowodem, że zapłaciłem jest KP, którego
    mimo próśb nie dostałem.
    Przezornie (mam nadzieję) zażądałem od niego oświadczenia, że że nie ma do
    mnie żadnych roszczeń finansowych.

    Czy zostałem "nabity w butelkę"?

    Z góry dziękuję za pomoc?.

    Z poważaniem
    M.K.

  • 2. Data: 2003-05-12 18:19:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Przezornie (mam nadzieję) zażądałem od niego oświadczenia, że że nie ma do
    | mnie żadnych roszczeń finansowych.

    I dostałeś to oświadczenie, czy na razie przezornie żądasz? - bo to akurat
    kluczowe.

  • 3. Data: 2003-05-13 10:06:57
    Od: "MaKa" <m...@p...onet.pl>

    > I dostałeś to oświadczenie, czy na razie przezornie żądasz? - bo to akurat
    > kluczowe.

    Przazornie(mam nadzieję) posiadam.

    mk

  • 4. Data: 2003-05-13 19:46:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to moim zdaniem taki oświadczenie stanowi dowód uregulowania należności.
    Może trochę dziwny w formie, ale jednak dowód. Ja bym mu odpisał, iż
    należność uregulowałeś na dowód czego masz jego oświadczenie, że nie rości
    sobie pretensji. Może zapomniał wystawić KP i system mu wyrzuca, że faktura
    nie zapłacona. Dołącz ksero z oświadczenia.