  • 1. Data: 2003-05-12 10:46:19
    Temat: prawo pracy
    Od: "Paweł" <l...@o...net>

    Witam!!!

    MAm problem...wiecie może gdzie jest w sieci jakaś stronka dotycząca prawa
    pracy? NAjlepiej by było gdyby kodeks był gdzieś do ściaagnięcia. Głownie
    chodzi mi o kasacje. Z góry dzieki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-12 11:38:51
    Temat: Re: prawo pracy
    Od: "Szymek" <s...@o...pl>

> [...]
    > pracy? NAjlepiej by było gdyby kodeks był gdzieś do ściaagnięcia. Głownie

    Witam,
    szukając informacji dla siebie natknąłem się na coś co może Tobie również
    się przyda.
    Powodzenia
    Szymon

  • 3. Data: 2003-05-12 11:40:15
    Od: "Szymek" <s...@o...pl>

    > Witam,
    > szukając informacji dla siebie natknąłem się na coś co może Tobie również
> [...]
    Świetnie a o najważniejszym zapomniałem :)
    http://www.kodeks.wirt.pl/kpc/11c.htm

  • 4. Data: 2003-05-12 14:21:12
    Od: "Paweł" <l...@o...net>

    Wielkie dzięki..z pewnością mi sie przyda :-)