  • 1. Data: 2009-10-19 17:31:38
    Temat: zawsze można się obronić, zawsze jest jakieś wyjście
    Od: Yarcioo <y...@w...pl>

    Idzie strapiony i zafrasowany facet przez las. Nagle na drogę wyskoczyła
    mała zielona żabka i mówi ludzkim głosem:- Czym się tak martwisz ?

    - A, bo życie jest do dupy. Dom się wali, żona brzydka, auto w
    rozsypce,kasy brak... Ogólnie lipa.

    - Nie martw się. Idź do domu a wszystko będzie OK.

    Facet wraca, patrzy a tu chata pięknie odstawiona, żona piękna jak Cindy
    Crowford, pod bramą garażu stoi Rolls-Royce Phantom, a w skrzynce na
    listy wyciąg z konta, który po prostu powalił go na kolana. Jak już
    doszedł do siebie, postanowił podziękować żabce za to, co dla niego
    zrobiła i wrócił się do lasu. W tym samym miejscu spotkał żabkę i mówi:

    - Żabko, jak mogę Ci się odwdzięczyć za twe dobre serce ?

    - Nigdy nie kochałam się z nikim...

    - Rozumiem, ale ty jesteś żabką. Jak to możemy zrobić ?

    - Mogę zamienić się w kobietę. Jednak większość mocy czarodziejskiej
    zużyłam na dobry uczynek dla ciebie, więc mogę przemienić się najwyżej w
    12-13 letnią dziewczynkę.

    - Rób żabko, co chcesz. Zawdzięczam Ci tak wiele, że nie będzie mi to
    przeszkadzać.

    - ... i tak to było , Wysoki Sądzie a nie tak, jak gada ta gówniara.

    Jak się dobrze smiałeś/aś to podpowiedz mi teraz jak nie płacić OC za
    samochód, który chcę zachować dla wnuków.
    (Dwa posty niżej).

    --
    Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

  • 2. Data: 2009-10-19 18:38:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yarcioo" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się dobrze smiałeś/aś to podpowiedz mi teraz jak nie płacić OC za
    > samochód, który chcę zachować dla wnuków.
    > (Dwa posty niżej).

    Samochód sprzedać na złom w odpowiednim zakładzie, a następnie po cenie
    złomu odkupić go od nich jako złom, a nie jako samochód. Na podstawie kwitu
    wyrejestrujesz samochód i nie będziesz musiał płacić już ubezpieczenia OC.
    Ale nie będzie to samochód, tylko kupa złomu, wiec nie możesz nim jeździć,
    natomiast możesz postawić sobie na własnej posesji czy w garażu i go
    oglądać.

  • 3. Data: 2009-10-19 18:55:23
    Od: "...@g...pl" <b...@b...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]

    > Ale nie będzie to samochód, tylko kupa złomu, wiec nie możesz nim jeździć,
    > natomiast możesz postawić sobie na własnej posesji czy w garażu i go

    jak dla wnukow to czy maja tylko bawic sie kierownica czy moze pytajacy
    bedzie chcial za lat 20 uruchomic i pojechac z wnukami na mala wyprawe -
    tylko czy ten zlom da sie potem zarejestrowac albo jako zabytek albo jako
    niezabytek ;)

  • 4. Data: 2009-10-19 19:26:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "...@g...pl" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko czy ten zlom da sie potem zarejestrowac albo jako zabytek albo jako

    Niestety nie mogę dać żadnej gwarancji, jakie przepisy prawne w odnośnej
    materii będą za te 20 lat obowiązywały. W chwili obecnej możliwa byłą by
    rejestracja pojazdu mającego co najmniej 25 lat, który nie jest produkowany
    od co najmniej 15 lat - w tym wypadku POLONEZ powinien za 20 lat te normy
    spełnić. Obecnie warunkiem jest, by mógł zostać uznany za unikatowy. I tu
    już mi trudno zająć stanowisko w tej sprawie. Unikatowość jest pojęciem
    dość pojemnym, a biorąc pod uwagę, że już obecnie niewiele tych POLONEZ-ów
    jeździ, to sądzę, że za 20 lat może on być unikatem.

  • 5. Data: 2009-10-19 19:46:41
    Od: Yarcioo <y...@w...pl>

    ...@g...pl pisze:
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

    > jak dla wnukow to czy maja tylko bawic sie kierownica czy moze pytajacy
    > bedzie chcial za lat 20 uruchomic i pojechac z wnukami na mala wyprawe -

    Oto mi własnie chodzi, że za 20 lat moze wnuk zechce nim jeździć.
    Ja zadbałem już o to i dopilnuję aby auto przetrwało w jaknajlepszym stanie.

    --
    Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

  • 6. Data: 2009-10-19 21:04:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yarcioo" <y...@w...pl> napisał w wiadomości news:hbigb7

    > Oto mi własnie chodzi, że za 20 lat moze wnuk zechce nim jeździć.
    > Ja zadbałem już o to i dopilnuję aby auto przetrwało w jaknajlepszym
    > stanie.

    rzecz w tym, ze w naszym kraju nie ma możliwości przewidzenia, jakie prawo
    bedzie obowiązywać za kilka miesięcy, a perspektywa 20 lat jest juz w ogóle
    nie przewidywalna.

  • 7. Data: 2009-10-19 21:18:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ...@g...pl wrote:
> [...]
    > tylko czy ten zlom da sie potem zarejestrowac albo jako zabytek albo jako

    Nie da sie powtornie zarejestrowac samochodu.

    I tu uwaga. Samochod wyrejestrowany w Polsce wywieziony za granice
    zarejestrowany za granicą, kupiony i sprowadzony do Polski nie da sie
    przerejestrowac. Mozna niezle wtopic.

  • 8. Data: 2009-10-19 21:19:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yarcioo wrote:

    > Oto mi własnie chodzi, że za 20 lat moze wnuk zechce nim jeździć.

    Ne dzien dzisiejszy nie ma powtornej mozliwosci rejestracji samochodu
    raz wyrejestrowanego.

    Nie powiem ci czy dotyczy to tez zabytkowych, ale jako normalengo na
    pewno nie.

  • 9. Data: 2009-10-19 21:31:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Ne dzien dzisiejszy nie ma powtornej mozliwosci rejestracji samochodu
    > raz wyrejestrowanego.
    >
    > Nie powiem ci czy dotyczy to tez zabytkowych, ale jako normalengo na
    > pewno nie.

    Ale chyba można z tych części zmontować SAMa, czyż nie? ;)

  • 10. Data: 2009-10-19 21:33:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale chyba można z tych części zmontować SAMa, czyż nie? ;)

    A zdaje sie, ze od ładnych paru lat już nie.
    Z zastrzezeniem, ze tak mi sie tylko wydaje.