  • 1. Data: 2009-10-19 18:37:52
    Temat: Wg Rzeczpospolitej SN orzekł o możliwości zwrotu pieniędzy za mandat z fotoradaru Straży Miejskiej
    Od: wombi <w...@o...eu>

    Namierzył ktoś ten wyrok:

    56,Kierowcy_zlapani_na_fotoradar_przez_straz_miejska
    .html

  • 2. Data: 2009-10-19 18:53:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wombi pisze:
    > Namierzył ktoś ten wyrok:
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,71589
    56,Kierowcy_zlapani_na_fotoradar_przez_straz_miejska
    .html

    mówiłem, że jak Kruszyński to dokładnie odwrotnie ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-10-19 19:00:04
    Od: wombi <w...@o...eu>

    Johnson pisze:

    56,Kierowcy_zlapani_na_fotoradar_przez_straz_miejska
    .html

    > mówiłem, że jak Kruszyński to dokładnie odwrotnie ;)

    :)

    Tutaj znalazłem:
    http://www.rp.pl/artykul/379523_Piraci_drogowi_moga_
    podwazac_wyroki.html

    i wyrok z uzasadnieniem:
    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wyr
    ok%3Bsn%3Bizba%3Bkarna,ik,ii,kk,334,08,8694,orzeczen
    ie.html

  • 4. Data: 2009-10-19 19:55:25
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > i wyrok z uzasadnieniem:
    > http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wyr
    ok%3Bsn%3Bizba%3Bkarna,ik,ii,kk,334,08,8694,orzeczen

    A===== Kierowcy podważali wyroki sądowe tuż po orzeczeniu TK (mieli 30 dni
    na wznowienie postępowania).
    B=====- Niektórzy żądali wycofania z materiału dowodowego zdjęć z
    fotoradarów (sprawę taką opisaliśmy 30 października 2007 r.).

    C++++ Nie było nigdy możliwości podważenia samego mandatu, gdy ktoś go
    przyjął. Nie było to nawet dopuszczalne w ciągu 30 dni od wejścia wyroku TK
    w życie. Potwierdził to już w 2003 r. Sąd Najwyższy (sygn. I KZP 25/03).

    A gdzie w tym wszystkim rownosc wobec prawa

    zaplacil albo nie zaplacil ,traca komunizmem w sam raz jak ten Rzecznik
    Praw Obywatelskich z PZPR

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 5. Data: 2009-10-19 21:54:28
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 19 Paź, 21:55, "matusm" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A gdzie w tym wszystkim rownosc wobec prawa
    >
    > zaplacil  albo nie  zaplacil ,traca komunizmem w sam raz  jak ten Rzecznik

    OK
    A teraz fajnie dla tych co nie przyjeli mandatu i w wyniku wyroku
    stracił prawo jazdy - a jeżeli jeszcze kierowca zawodowy to pracę

    Co za tym idzie koszt ponownych egzaminów i utraty pracy - fajnie może
    być może miał ktoś podobną sytuację