  • 21. Data: 2007-04-28 21:57:21
    Temat: Re: zaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Apr 2007, Jasko Bartnik wrote:

    > Znasz inne? Chetnie poslucham. Jakie koszty wiaza sie jeszcze z uzywaniem
    > dynama. Raz na jakis czas sie zarowka przepali (co i w samochodzie ma
    > miejsce), wiecej nie wymysle. Koszt uzytkownia zblizony do chodzenia pieszo
    > :)

    Zapomniałeś dodać że taki chodziarz musi jeść ;) (czytaj: więcej niż
    ktoś leżący do góry brzuchem).
    A przecież nie o to idzie, a o fakt iż nakaz używania świateł wprost
    zachęca do postępowania "nic nie widzę to jadę".

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-04-29 14:03:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A przecież nie o to idzie, a o fakt iż nakaz używania świateł wprost
    > zachęca do postępowania "nic nie widzę to jadę".

    Nie 'fakt' tylko urojenia cichociemnych maniaków pokroju neelixa z p.m.s.

  • 23. Data: 2007-04-30 11:04:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Apr 2007, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie 'fakt' tylko urojenia cichociemnych maniaków pokroju neelixa z p.m.s.

    E tam.
    Równie dobrze można twierdzić że używanie pasów bezpieczeństwa
    (i wszelkich podobnych wynalazków, z założenia mających podnieść
    bezpieczeństwo) nie wpływa na szybszą i "agresywniejszą" jazdę.
    Dobrze wiesz, że człowiek tak ma, iż jak się pojawia gdzieś
    "zapas" (w tym przypadku - bezpieczeństwa) to pojawia się chęć
    żeby go wykorzystać.
    Temu że samochód oświetlony jest lepiej widoczny zaprzeczać mam
    nadzieję nie będziemy, więc *jeśli* kierowca twierdzi że *nie musi*
    korzystać z faktu że inni są oświetleni bo "widzi gdzie jedzie",
    to po co światła? ;)
    Ano - są mu potrzebne żeby pojechał kiedy nie jest pewien, czy
    widzi gdzie jedzie. Będzie miał pewność że on się nie zabije, bo
    ewentualna przeszkoda nie bedzie groźna :]

    pzdr, Gotfryd