  • 1. Data: 2004-03-31 23:17:39
    Temat: zameldowanie stale i tymczasowe
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow!

    Mam pytanie odnosnie stalego zameldowania i tymczasowego.
    Jestem studentem i mieszkam we Wroclawiu(tutaj nie mam zadnego
    zameldowania)-powinienem mec tymczasowe??
    A na stale zameldowany jestem w innej miejscowosci. Czy ktos moze mnie
    wymeldowac ze stalego zameldowania skoro pojawiam sie tam np. raz w
    miesiacu??
    Drugie pytanie dotyczy zameldowania tymczasowego.
    Czy takie zameldowanie wiaze sie z jakimis kosztami??
    Czy takie zameldowanie chroni mnie przed wymeldowaniem z miejsca stalego
    meldunku??

    Z gory dzieki
    pozdrawiam
    kolin