eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup towaru wadliwego, rekl. na drugi dzien a 14 dni czekania? › zakup towaru wadliwego, rekl. na drugi dzien a 14 dni czekania?
    From: "Michał Trych" <gg:2200099@nomail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup towaru wadliwego, rekl. na drugi dzien a 14 dni czekania?
    Date: Tue, 27 May 2008 21:12:54 +0200

    witam,
    wiem, ze temat niezgodnosci towaru z umowa byl walkowany, przejrzalem
    wlasnie przepisy i wychodzi ze sprzedawca ma racje...
    Czy faktycznie jesli kupie cos i w domu sie okaze ze nie dziala, to nie moge
    oddac, tylko mam czekac 14 dni? nie wiem czy to przed zmiana przepisow bylo
    cos ze do tygodnia jest czas na sprawdzene i ew jesli jest wadliwe, to zwrot
    od reki?
    Czy cos pominalem? Mam na mysli zwrot a nie naprawe albo wymiane.
    pozdrawiam
    Michał