  • 11. Data: 2004-06-25 07:24:32
    Temat: Re: zakup TV a wystawiane paragonu !
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    > Ale to byla jego dobra wola. Nie ma takiego obowiazku zapisanego w
    > ustawie.

    jesli dobrze rozumiem to po zakupieniu np. telewizora nie mam mozliwosci
    wymiany na inny egzemplarz ?
    Rafal

  • 12. Data: 2004-06-25 07:33:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cbgk4p$hik$1@nemesis.news.tpi.pl>, Rafal wrote:

    > jesli dobrze rozumiem to po zakupieniu np. telewizora nie mam mozliwosci
    > wymiany na inny egzemplarz ?

    Jeśli jest sprawny to nie, no chyba że sprzedawca się zgodzi.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2004-06-25 07:38:32
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > jesli dobrze rozumiem to po zakupieniu np. telewizora nie mam mozliwosci
    > wymiany na inny egzemplarz ?

    Owszem masz, ale tylko wtedy jesli zgodzi sie na to sprzedawca.

  • 14. Data: 2004-06-25 07:45:05
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    > Owszem masz, ale tylko wtedy jesli zgodzi sie na to sprzedawca.

    tu jest problem podejrzewam ze beda problemy (juz mam z ta gwarancjia i
    paragonem)

    Ale jesli bede mial paragon i stwierdze z ten egzemplarz ma wady to nie mam
    mozliwosci wymiany ? A co na to Rzecznik Praw Konsumenta ?

    Sprzet drogi gwarancjia 2 lata a po 3 dniach nie moge wymienic ?
    Rafal

  • 15. Data: 2004-06-25 07:58:25
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    > Jeśli jest sprawny to nie, no chyba że sprzedawca się zgodzi.

    Dzialac dziala ale ma widoczne znieksztalcenia obrazu (nie trzeda robic
    specjalnych pomiarow)

    a co z Rękojmia

  • 16. Data: 2004-06-25 15:06:30
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafal wrote:
    > a co z Rękojmia

    teraz to "niezgodność towaru z umową" ->ustawa o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej

    KG

  • 17. Data: 2004-06-26 07:06:42
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    > teraz to "niezgodność towaru z umową" ->ustawa o szczególnych warunkach
    > sprzedaży konsumenckiej

    To prosze powiedziec czy jesli powolam sie na ta "niezgodnosc . . ." to moge
    zadac wymiany na inny egzemplarz i czy nastapi to szybko czy sprzedawca
    bedzie powolywal ekspertow i bedzie staral sie udowodnic ze o wadzie
    wiedzalem w momencie zakupu Co nie jest prawda

    Dziekuje za odpowiedz
    Rafal

  • 18. Data: 2004-06-26 13:57:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafal wrote:
> [...]
    > bedzie powolywal ekspertow i bedzie staral sie udowodnic ze o wadzie
    > wiedzalem w momencie zakupu Co nie jest prawda

    Wymiany możesz żądać, sprzedawca ma 14 dni na udzielenie Ci odpowiedzi,
    a wymienić ma w "odpowiednim czasie".
    Poczytaj www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

  • 19. Data: 2004-06-26 18:28:17
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    > Wymiany możesz żądać, sprzedawca ma 14 dni na udzielenie Ci odpowiedzi,
    > a wymienić ma w "odpowiednim czasie".
    > Poczytaj www.federacja-konsumentow.org.pl

    Wlasnie sobie poczytalem wygloda na to ze teraz kupujacy ma prawo po swojej
    stronie
    A czy nie ma tam jakiegos chaczyka ze sprzedawca bedzie chcial mi udowodnic
    ze ta wda jest nie istotna, lub ze widzialem ja w momencje zakupu (tylko ze
    TV dostalem oryginalnie zapakowane a wade te wykrylem po parunastu godzinach
    ogladania )

    Jeszcze raz dziekuje za odpowiedz
    Rafal

  • 20. Data: 2004-06-27 14:09:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam nastepujace pytanie : kupilem tydzien temu TV poniewz byl to duzy
    > odbiornik sprzet przywieziono mi do domu (w domu doplacilem reszte kwoty)
    > Dostalem nie podbita gwarancje i zapewnienie ze po sprawdzeniu czy
    wszystko
    > ok z TV mam podjechac i podbic gwarancje oraz odebrac paragon Dzis
    > pojechalem z gwarancji ale pan w sklepie powiedzia zebym przyjechal za
    > tydzien (argumentowal ze dal mnie to lepiej bo mam wiecej czasu na
    > sprawdzenie) Moje pytanie jest nastepujace czy moze niewysawic mi paragonu
> [...]

    Wg mnie juz popelnione zostalo wykroczenie skarbowe - nie wydano paragonu
    fiskalnego do sprzedanego towaru.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt