  • 1. Data: 2004-06-24 17:39:24
    Temat: Sąd pracy
    Od: "Hanskie" <h...@s...wp.pl>

    Witam,

    "Wygrałem" ze swoim byłym pracodawca sprawę w sądzie pracy i nie bardzo wiem
    co teraz powinienem zrobić. Sprawa ma się następująco: Zasądzono od
    pracodawcy odszkodowanie dla mnie wraz z odsetkami lecz wyrok niestety nie
    ma rygoru natychmiastowej wykonalności i uprawomocni się po 21 dniach od
    jego ogłoszenia.
    Czy muszę teraz występować o odpis wyroku czy poczekać na jego
    uprawomocnienie i dopiero wtedy wystąpić o nadanie wyrokowi rygoru
    wykonalności? (o ile oczywiście nie złożą apelacji).
    Tak na marginesie to czy sędzina dobrze postąpiła nie nadając wyrokowi
    rygoru natychmiastowej wykonalności? (zasądzona kwota to odszkodowanie za
    3-miesięczny okres wypowiedzenia + odsetki). Czy można coś w tej sprawie
    napisać do sądy i w jakim terminie?

    Dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Hanskie.