  • 41. Data: 2017-02-09 09:24:37
    Temat: Re: zakaz robienia zdjęć na wystawach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Naruszenie miru.
    K.K.

    -----

  • 42. Data: 2017-02-09 10:26:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >A co to jest regulamin wystawy? Pytam poważnie.

    Umowa cywilna zawarta miedzy wystawca a zwiedzajacym ?

    Gorzej, jak wstep wolny :-)
    ---
    Jakiś regulamin zawsze może a nawet dobrze by było by był.

    >Prawo do robienia zdjęć wynika pośrednio z Ustawy Prawo Autorskie i
    >zdjęcie jest po prostu osobnym dziełem.

    Ale gdzie tam zapisane, ze kazdy moze robic zdjecie czego mu sie
    podoba?
    ---
    Jak nie ma to może.

  • 43. Data: 2017-02-09 10:28:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Ale gdzie tam zapisane, ze kazdy moze robic zdjecie czego mu sie podoba?

    Opisano zakazy kopiowania, a fotografia, to kopiowanie obrazu.
    ---
    Coś takiego :-) A ja myślałem, że trzeba drugi obraz namalować bo tak to
    tylko zdjęcie obrazu :-)

  • 44. Data: 2017-02-09 10:35:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "KRZYZAK"

    > A to umową cywilnoprawną można ograniczyć czyjąś wolność?

    Zdecydowanie nie. Obowiązuje swoboda zawierania umów. Każdy, komu nie podoba
    się zakaz fotografowania na wystawie ma prawo nie zawrzeć umowy i nie
    wchodzić na wystawę.
    ---
    Jest trochę inaczej. Zakaz fotografowania jest klauzulą niedozwoloną. I
    jeszcze jest taka kwestia, że nie każde utrwalanie wyglądu obrazu jest
    fotografią. Np aparat cyfrowy zasadniczo nie jest fotograficzny :-)

  • 45. Data: 2017-02-12 00:43:12
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > No i tu jest słabe ogniwo. A jak nie wyjdzie?

    Może żądać zwrotu za bilet przy takim wyproszeniu?

  • 46. Data: 2017-02-12 13:11:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-02-17 o 00:43, PlaMa pisze:

    > Może żądać zwrotu za bilet przy takim wyproszeniu?

    MOim zdaniem nie, bo nie musi wychodzić. Jeśli wyjdzie, to dobrowolnie
    :-) Generalnie to bicie piany, ale raz na czas się jakiś debil znajdzie,
    co próbuje wracać do przepisów z lat 90-tych.