  • 11. Data: 2017-02-01 12:03:06
    Temat: Re: zakaz robienia zdjęć na wystawach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Do Siemensa była dopinana zewnętrzna ;-)

  • 12. Data: 2017-02-01 13:26:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 31 Jan 2017 21:22:18 +0100
    "rg" <n...@o...pl> wrote:

    > W telefonach nie ma lampy błyskowej :)

    Jest lampa?
    jest
    błyska?
    błyska
    czego jeszcze nie rozumiesz? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 13. Data: 2017-02-01 13:47:59
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 31 Jan 2017 23:32:52 +0100, w
    <1xw0ms5oq5u0r.1410vjrxk5ox8$.dlg@40tude.net>, poreba <d...@p...pl>
    napisał(-a):

    > A czym Twoim zdaniem jest ta słabiutka diodka doświetlająca tak +/- 15cm
    > przed obiektywem z plastiku?

    Diodą, bo nie lampą błyskową.

  • 14. Data: 2017-02-01 14:57:25
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/31/2017 4:32 PM, poreba wrote:

    > A czym Twoim zdaniem jest ta słabiutka diodka doświetlająca tak +/- 15cm
    > przed obiektywem z plastiku?

    to jest telefon w komputerze, a nie lampa w telefonie.
    Po paru zabiegach ten telefon daje sie zwykle "odinstalowac".

  • 15. Data: 2017-02-01 17:54:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    wrote:
    >Jest lampa?
    >jest
    >błyska?
    >błyska
    >czego jeszcze nie rozumiesz? ;)

    Nie blyska. Swieci dluzsza chwile.
    Moc swiatla tez nieporownywalna z prawdziwa ksenonowa lampa blyskowa.
    Ale tu trudno powiedziec, czy te eksponaty bardziej wrazliwe na moc,
    czy na laczna energie.

    Bywaly telefony z prawdziwa lampa blyskowa ... choc malej
    mocy/energii.

    J.

  • 16. Data: 2017-02-01 21:41:32
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 1 Feb 2017 13:26:49 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Jest lampa?
    > jest
    > błyska?
    > błyska
    > czego jeszcze nie rozumiesz? ;)

    Jeżeli to jest błysk, to chyba pora, abyś udał się do optyka ;)

  • 17. Data: 2017-02-01 23:32:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > A czym Twoim zdaniem jest ta słabiutka diodka doświetlająca tak +/- 15cm
    > przed obiektywem z plastiku?

    No trudno to lampą błyskową nazwać. Jakieś tam doświetlenie.
    ---
    "Lampa błyskowa, flesz (ang. flash) - urządzenie, które wyzwala wiązkę
    światła niezbędną do właściwego oświetlenia fotografowanego obiektu"

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_b%C5%82yskowa

  • 18. Data: 2017-02-01 23:32:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-01 o 21:41, rg pisze:
    > Jeżeli to jest błysk, to chyba pora, abyś udał się do optyka ;)

    Ochroniarz się nie będzie zastanawiał czy to dioda czy kiepski ksenon.
    Błysk jest błysk :-)

  • 19. Data: 2017-02-01 23:33:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Moc swiatla tez nieporownywalna z prawdziwa ksenonowa lampa blyskowa.
    Ale tu trudno powiedziec, czy te eksponaty bardziej wrazliwe na moc,
    Tak, energię z kosmosu :-)

  • 20. Data: 2017-02-01 23:40:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rg"

> [...]
    > błyska
    > czego jeszcze nie rozumiesz? ;)

    Jeżeli to jest błysk, to chyba pora, abyś udał się do optyka ;)
    Tak jak krzesło elektryczne nie jest krzesłem tak lampa błyskowa nie musi
    błyskać.