  • 1. Data: 2011-07-06 09:51:55
    Temat: zajecie ruchomości
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Cholera, skleroza nie boli... I jeszcze chyba dziś dysgooglii dostałem...

    Wiem, że było to parę razy omawiane, ale dziś jakiś słabo przytomny
    jestem... Jak wygląda formalnie "położenie łapy" (w sensie "mam ale nie
    oddam, póki nie zapłacicie") na będącej w posiadaniu wierzyciela
    ruchomości dłużnika migającego się od zapłaty?

    Powiedzmy w przypadku np. komputera w serwisie i podobnych okoliczności...

  • 2. Data: 2011-07-06 13:22:12
    Temat: Re: zajecie ruchomości
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    W dniu 06-07-2011 11:51, Andrzej Ława pisze:
> [...]
    > ruchomości dłużnika migającego się od zapłaty?
    >
    > Powiedzmy w przypadku np. komputera w serwisie i podobnych okoliczności...

    "zastaw"

  • 3. Data: 2011-07-06 14:47:13
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 06 Jul 2011 11:51:55 +0200, w <iv1b7r$b59$1@inews.gazeta.pl>, Andrzej Ława
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

> [...]
    > ruchomości dłużnika migającego się od zapłaty?
    >
    > Powiedzmy w przypadku np. komputera w serwisie i podobnych okoliczności...

    Tzn. czego potrzebujesz? Jest na to artykuł w kc.

  • 4. Data: 2011-07-08 05:51:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 15:22, mecenas pisze:

    > "zastaw"

    No tak... Żeby mi to słowo-klucz z głowy wyleciało... Aaargh... Albo się
    starzeję, albo to przez panujące wtedy ciśnienie i pogodę ;)

    Dzięki ;)