  • 1. Data: 2011-07-06 07:10:07
    Temat: Re: Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?
    Od: l...@p...onet.pl

    > Opnia ta wskazuje rozporządzenie (o znaku D-51) wcześniejsze niż nowelizacja

    > jako wypełnienie delegacji ustawowej.

    > Pzdr

    > Taki jeden kierowca

    Dzieki za pomoc. Jeszcze mam pytanie, gdzie jest toczona sprawa, chodzi o
    ewentualny sad. Zdarzenie mialo miejsce w 200km od mojego miejsca zamieszkania,
    jezeli sprawa zostanie skierowana do sadu nie chcialbym gdziekolwiek specjalnie
    jezdzic. Nie wiem jak mowia przepisy.

    Pozdrawiam.
    /Lukasz

  • 2. Data: 2011-07-06 08:03:59
    Od: "taki jeden wyborca" <t...@j...com>

> [...]
    > zamieszkania,
    > jezeli sprawa zostanie skierowana do sadu nie chcialbym gdziekolwiek

    Teoretycznie sprawa toczy się w śadzie właściwym dla miejsca popełnienia
    wykroczenia. Pytanie tylko, czy SM zaryzykuje sprawę (o ile będzie to sprawa
    o przekroczenie prędkości a nie o niewskazanie osoby której powierzono
    pojazd) . Raczej nie.
    Pzdr
    Taki jeden kierowca

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6268