    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zajecie ruchomości
    Date: Wed, 06 Jul 2011 11:51:55 +0200

    Ave!

    Cholera, skleroza nie boli... I jeszcze chyba dziś dysgooglii dostałem...

    Wiem, że było to parę razy omawiane, ale dziś jakiś słabo przytomny
    jestem... Jak wygląda formalnie "położenie łapy" (w sensie "mam ale nie
    oddam, póki nie zapłacicie") na będącej w posiadaniu wierzyciela
    ruchomości dłużnika migającego się od zapłaty?

    Powiedzmy w przypadku np. komputera w serwisie i podobnych okoliczności...