  • 191. Data: 2005-02-10 18:01:29
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niektórzy ludzie uważają, że niektórzy ludzie też.
    > A sumienia to już na pewno, i umiaru,

    zgadza sie,

    P.

  • 192. Data: 2005-02-11 08:32:13
    Od: g...@p...onet.pl

    > Jaaasne, bulterier wychowywany przez skretyniałego właściciela, który
    > wypuszcza go na spacer bez smyczy czy kagańca, powinien mieć takie same
    > prawa wobec spacerujących obywateli jak umundurowany policjant. Zrób ty
    > sobie baranka lepiej.

    Bullterriery nie gryzą ludzi. Mowa była o pit bullu zdaje się...

  • 193. Data: 2005-02-11 09:04:01
    Od: g...@p...onet.pl

    > razu skręcił kark,

    Buhahahaaha, to nie jest takie proste jakby się wydawało. Mimo, że pies waży 20
    parę kilo, kark ma grubszy od Twojego uda. Szybkość ruchów, reakcji jest
    szybsza od człowieka. Nie masz pojęcia jak zgrabnie niektóre psy potrafią to
    robić.

  • 194. Data: 2005-02-11 12:13:58
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: g...@p...onet.pl [11 Feb 2005 10:04:01 +0100]:

    > Mimo, że pies waży 20 parę kilo, kark ma grubszy od Twojego uda.
    > Szybkość ruchów, reakcji jest szybsza od człowieka. Nie masz
    > pojęcia jak zgrabnie niektóre psy potrafią to robić.

    No wlasnie: nie zdziwilo nikogo ze ta smiertelnie grozna bestia
    ktora zaatakowala faceta z zamiarem zagryzienia go -- skonczyla
    na lekkim pokaleczeniu reki? Bo co, bo sie zaslonil reka? Przed
    atakujacym z furia silnym psem? :)

    Kira

  • 195. Data: 2005-02-11 13:22:02
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@z...pw.edu.pl>

    W artykule <cui7q8$poa$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira napisał(a):

> [...]
    > ktora zaatakowala faceta z zamiarem zagryzienia go -- skonczyla
    > na lekkim pokaleczeniu reki? Bo co, bo sie zaslonil reka? Przed

    Wisial Ci kiedys taki piesek na raczce? Jak sie tak na pieskach znasz to
    powiedz jaki nacisk potrafi taki piesek wytworzyc swoja grzeczna mordka.

    Z pewnych powodow niektore rasy uznaje sie za niebepieczne. Ty wszystkimi
    swoimi wypowiedziami starasz sie temu zaprzeczyc. Pojdz sobie kiedys na
    spacer z malym psem i zobacz jakie to przyjemne gdy musisz go zaslonic
    wlasnym cialem przed takimi malymi niegroznymi pieskami ktore zawsze chodza
    w kagancu i na smyczy... Zachowujesz sie tak bo moze nigdy nie zostalas
    pogryziona - ja mialem przyjemnosc jeszcze w podstawowce - na szczescie
    piesek zostal uziemiony przez innych ludzi bo mial duze szanse zrobic mi
    wieksza krzywde. No ale to pewnie byla moja wina bo probowalem uciec, a nie
    tak jak napisal ktos w watku udawac, ze chce sie z pieskiem pobawic.

    Czlowiek wszedl w droge psu? Jak piesek sie zdenerwowal to czlowiek
    powinien jeszcze poniesc koszty zwierzecego psychologa?

    /Krzysztof Waszkiewicz/ <i...@e...pl> http://www.eu07.pl
    Co bych tak o EU07 řekl? Jedná se opravdu o nejrealističtější
    vlakový simulátor jaký můžete na PC vidět.
    *T.C.I.O.P.S* - _Tniemy_ cytaty i odpowiadamy /pod/ *spodem*.

  • 196. Data: 2005-02-11 14:57:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wisial Ci kiedys taki piesek na raczce? Jak sie tak na pieskach znasz to
    > powiedz jaki nacisk potrafi taki piesek wytworzyc swoja grzeczna mordka.

    czytales pierwszy post?

    > Z pewnych powodow niektore rasy uznaje sie za niebepieczne. Ty
    wszystkimi
    > swoimi wypowiedziami starasz sie temu zaprzeczyc.

    a widziales te liste? Prawdopodobnie tworzylo ja cos pochodnego
    zalozyciela watku.

> [...]
    > spacer z malym psem i zobacz jakie to przyjemne gdy musisz go zaslonic
    > wlasnym cialem przed takimi malymi niegroznymi pieskami ktore zawsze

    akurat to te male psy sie najczesciej pluja,

> [...]
    nie
    > tak jak napisal ktos w watku udawac, ze chce sie z pieskiem pobawic.

    jak probowales uciekac to nic dziwnego, ze Cie gonil

    > Czlowiek wszedl w droge psu? Jak piesek sie zdenerwowal to czlowiek
    > powinien jeszcze poniesc koszty zwierzecego psychologa?

    Park, noc, 2 metrowy czlowiek, kazdy moze sie zdenerwowac, ponadtwo ugryzl
    go wlape tylko,
    wiec nie przesadzaj. Jak ktos slusznie zauwazyl gdyby taki pies (jezeli to
    byla ta rasa) chcial
    go zatakowac to juz by reki nie mial.

    P.

  • 197. Data: 2005-02-11 15:23:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Bullterriery nie gryzą ludzi. Mowa była o pit bullu zdaje się...

    A tych jest w Polsce tyle co na lekarstwo.
    No ale dla większości amstaf to pittbul.

    Pzdr
    Leszek

  • 198. Data: 2005-02-11 15:57:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    g...@p...onet.pl popełnił 11 lut 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Bullterriery nie gryzą ludzi. Mowa była o pit bullu zdaje się...
    Gwarantujesz powyższe stwierdzenie - czym?

    --
    pozdro
    poreba

  • 199. Data: 2005-02-11 16:00:39
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Krzysztof Waszkiewicz [Fri, 11 Feb 2005 14:22:02 +0100]:

    > Ty wszystkimi swoimi wypowiedziami

    Jakimi "wszystkimi"? Bo jak na razie to wypowiedzialam sie tu
    dokladnie raz. W tym poscie na ktory wlasnie odpisales...

    > Pojdz sobie kiedys na spacer z malym psem i zobacz jakie to
    > przyjemne gdy musisz go zaslonic wlasnym cialem przed takimi
    > malymi niegroznymi pieskami ktore zawsze chodza w kagancu i
    > na smyczy...

    Chodze ze swoim malym psiakiem na spacery i nie zdarzylo mi sie
    musiec jej zaslaniac. Czasami owszem, biore na rece bo cholera
    z niej nieziemska a w starciu z wiekszym szans nie ma.

    Skad Wy te sfory rzucajacych sie na Was psow bierzecie...?

    > Zachowujesz sie tak bo moze nigdy nie zostalas pogryziona

    Zostalam. Raz. Przez jamnika. Skoro on dal rade to nie wiem
    dlaczego pitt bull mialby nie dac?

    > Czlowiek wszedl w droge psu?

    A ja cos takiego pisze?

    Ja tylko stwierdzam ze piesek tej rasy gdyby faktycznie chcial
    zrobic facetowi krzywde to by ja zrobil. Z dziesiec razy zanim
    zdazyliby go odciagnac.

    Kira

  • 200. Data: 2005-02-11 16:43:42
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@z...pw.edu.pl>

    W artykule <cuil3c$mro$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira napisał(a):

    > Jakimi "wszystkimi"? Bo jak na razie to wypowiedzialam sie tu
    > dokladnie raz. W tym poscie na ktory wlasnie odpisales...

    Sorki zagalopowalem sie ;-) Inna pani sie w tym watku wypowiadala.

    > Chodze ze swoim malym psiakiem na spacery i nie zdarzylo mi sie
    > musiec jej zaslaniac. Czasami owszem, biore na rece bo cholera
    > z niej nieziemska a w starciu z wiekszym szans nie ma.

    To masz szczescie...

    > Skad Wy te sfory rzucajacych sie na Was psow bierzecie...?

    Taka karma...

    > Zostalam. Raz. Przez jamnika. Skoro on dal rade to nie wiem
    > dlaczego pitt bull mialby nie dac?

    Tylko jamnik jak ugryzie to krzywdy nie zrobi - a takie duze zwierzatko
    jednak potrafi...

    > A ja cos takiego pisze?

    Wyzej juz pisalem, ze zagralem na pamiec a ta jak sie czlowiek zdenerwuje
    potrafi zle zadzialac...

    > Ja tylko stwierdzam ze piesek tej rasy gdyby faktycznie chcial
    > zrobic facetowi krzywde to by ja zrobil. Z dziesiec razy zanim
    > zdazyliby go odciagnac.

    No to po co ugryzl?