eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoz życia spólki z o.o. - wyrażenie zgody przez jeden z organów › z życia spólki z o.o. - wyrażenie zgody przez jeden z organów
    From: "xxx" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: z życia spólki z o.o. - wyrażenie zgody przez jeden z organów
    Date: Thu, 26 Nov 2015 14:33:12 +0100

    Mam pytanie dotyczące interpretacji zapisu w umowie spólki z o.o.
    Czy wg Was zapis " uchwały RN wymaga wyrażenie zgody na odpłatne i
    nieodpłatne udostępnainie składników majątku trwałego spólki o wartości
    jednostkowej powyżej x złotych (tu jest konkretna kwota) osobom trzecim"
    obejmuje również sprzedaż (zbycie) czy też dotyczy np dzierżawy, najmu itp.

    Moim skromnym zdaniem taki zapis nie obejmuje sprzedazy (zbycia) ale
    zastrzegam iz nie jestem prawnikiem.
    Wasza opina byłaby mi bardzo przydatna