  • 1. Data: 2005-10-16 11:40:37
    Temat: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Witam !

    Czy jest jakiś prawny sposób na człowieka, który m.in:

    - posadził sobie i mi pod oknem drzewko ( on mieszka na parterze, ja na
    pierwszym piętrze) dlatego, że ja stawiałem tam samochód.
    Inicjatywa jak najbardziej słuszna. Drzewko się przyda na powórku ( pierwsze
    i jedyne jakie jest) ale czy można uprawiać taką samowolkę ? Czy i gdzie
    jest to określone ?

    - dwukrotnie w ciągu ostatnich 3 dni wyłączył na pół sekundy napięcie na
    całej klatce schodowej ( zawiesił się serwer a ja nie zdążyłem go
    zrestartować). Niestety nie złapałem go za rękę - zamierzam to zrobić
    dzisiaj... Co mogę zrobić jeśli go złapię ?

  • 2. Data: 2005-10-16 11:46:25
    Temat: Re: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: "bd" <f...@d...pl>

    proponuje zastosować przymus bezpośredni

    wp...dol

  • 3. Data: 2005-10-16 11:49:32
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "bd" <f...@d...pl> napisał w wiadomości
    > proponuje zastosować przymus bezpośredni
    >
    > wp...dol

    pytałem się o bardziej legalne metody ....
    ta to raczej ostateczność

  • 4. Data: 2005-10-16 12:01:50
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, parkowales na trawniku? No bo chyba nie wykul w
    > betonie/asfalcie dziury, zeby tam posadzic drzewo?

    Nie, na podwórku nie mamy ani asfaltu, ani betonu ani trawnika.

  • 5. Data: 2005-10-16 12:03:32
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

> [...]

    Przepraszam, parkowales na trawniku? No bo chyba nie wykul w
    betonie/asfalcie dziury, zeby tam posadzic drzewo?

    Pozdr

    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    ________________
    Mysli.net to forum od ludzi i dla ludzi... Bądz zatem człowiekiem -
    zostaw ślad po sobie .................. http://miniurl.pl/zostawslad

  • 6. Data: 2005-10-16 12:20:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, na podwórku nie mamy ani asfaltu, ani betonu ani trawnika.

    Heh, dla mnie pelna abstrakcja, to co macie? :>

    Abstrachujac od tego, co macie... No to mozesz albo "wykopac drzewko i
    przesadzic". Jesli nie masz papieru, ze t miejsce parkingowe jest twoje
    (z przydzialu lub zakupu) to hmmm... jedyna droga to dogadac sie z
    sasiadem. "Parterowcy" przewaznie maja cos takiego w blokach, ze
    "opiekuja sie" jakims kawalkiem poletka pod swoimi oknami. Mowie,
    przewzznie, bo u nas np. pani z VII pietra sie opiekuje trawniczkami. Bo
    lubi, bo chce jej sie, bo ma zgode spoldzielni...

    A co tematu "upierdliwy sasiad" to hm... a czy to parkowanie pod jego
    oknem nie stwarzalo sytuacji, ze wzgledem niego to ty jestes ten
    "upierdliwy"?

  • 7. Data: 2005-10-16 12:32:28
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    > Heh, dla mnie pelna abstrakcja, to co macie? :>

    Jak jest sucho to ubitą ziemię. Jak jest mokro to błoto ;)
    I trochę trawy samosiejki.

> [...]
    > przewzznie, bo u nas np. pani z VII pietra sie opiekuje trawniczkami. Bo
    > lubi, bo chce jej sie, bo ma zgode spoldzielni...

    Hmm no ale tam nie ma się czym opiekować...
    Tzn jest - jak pan z panią rozwieszą swoje pranie, to opiekują się tym
    praniem.

    Dogadać się ... hmm z nim niestety nie umiem...

    > A co tematu "upierdliwy sasiad" to hm... a czy to parkowanie pod jego
    > oknem nie stwarzalo sytuacji, ze wzgledem niego to ty jestes ten
    > "upierdliwy"?

    Nie wiem.
    Może i stwarzało.
    Ale - o ile wiem, parkowanie na tym podwórku nie jest przez nikogo zakazane.
    Interesuje mnie bardzo jak to jest z sadzeniem drzewek.

  • 8. Data: 2005-10-16 12:37:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek Skórski wrote:

    > - dwukrotnie w ciągu ostatnich 3 dni wyłączył na pół sekundy napięcie na
    > całej klatce schodowej ( zawiesił się serwer a ja nie zdążyłem go

    ROTFL

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 9. Data: 2005-10-16 12:41:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek Skórski wrote:

> [...]
    > Inicjatywa jak najbardziej słuszna. Drzewko się przyda na powórku (
    > pierwsze i jedyne jakie jest) ale czy można uprawiać taką samowolkę ?

    Sadzenie drzewek samo w sobie zakazane nie jest - najwyżej w regulaminie
    spółdzielni może być coś na temat odległości od ścian. Niemniej jednak
    odległości są na tylenie duże, że jeśli ty w takiej odległości
    parkowałeś samochód, to nieon a ty jesteś uciążliwym i chamskim sąsiadem.

> [...]
    > zrestartować). Niestety nie złapałem go za rękę - zamierzam to zrobić
    > dzisiaj... Co mogę zrobić jeśli go złapię ?

    OK, pośmiałem się... A teraz:

    Złap za rękę elektrownię. Zaniki napięcia czasem się zdarzają, a jakoś
    nie wyobrażam sobie dostępu osoby prywatnej do zasilania na całej klatce.

  • 10. Data: 2005-10-16 13:05:56
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie złapałem go za rękę - zamierzam to zrobić dzisiaj...

    A slyszales o UPS? :)