  • 11. Data: 2005-10-16 13:07:19
    Temat: Re: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dite8o$iv0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wyłączył na pół sekundy napięcie na całej klatce schodowej ( zawiesił się
    > serwer a ja nie zdążyłem go zrestartować).

    A slyszales o UPS? :)

  • 12. Data: 2005-10-16 13:18:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak jest sucho to ubitą ziemię. Jak jest mokro to błoto ;)
    > I trochę trawy samosiejki.

    No to trawnik. Ino zaniedbany ;)

    > Ale - o ile wiem, parkowanie na tym podwórku nie jest przez nikogo zakazane.
    > Interesuje mnie bardzo jak to jest z sadzeniem drzewek.

    No skoro to nie jest parking, to dowidz sie do kogo nalezy ten fragment
    "ubitej ziemi" - kto tym zarzadza, kto wydaje pozwolenia na parkowanie a
    kto na sadzenie drzewek :)

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    ________________

  • 13. Data: 2005-10-16 13:18:44
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Złap za rękę elektrownię. Zaniki napięcia czasem się zdarzają, a jakoś
    > nie wyobrażam sobie dostępu osoby prywatnej do zasilania na całej klatce.

    Eee tam... A glowny wylacznik pradu? :>

  • 14. Data: 2005-10-16 13:37:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Eee tam... A glowny wylacznik pradu? :>

    Z reguły jest zamknięty na kłódkę. I bywa raczej w piwnicy - ciężko
    przeniknać do niego niepostrzeżenie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 15. Data: 2005-10-16 14:03:14
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A slyszales o UPS? :)

    Tak, słyszałem.
    I co ? Mam Twoim zdaniem podłączyć pod upsa podłączyć 8 mieszkań ??
    Tylko dlatego, że jakiś idiota uważa że jeśli przez chwile nie będzie miał
    dosępu do internetu, to ma prawo bawić się głownym wyłącznikiem napięcia ?

  • 16. Data: 2005-10-16 14:04:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > I co ? Mam Twoim zdaniem podłączyć pod upsa podłączyć 8 mieszkań ??
    > Tylko dlatego, że jakiś idiota uważa że jeśli przez chwile nie będzie

    tylk odlatego ze stoi serwer, o prad na moment moga i w elektrowni
    wylaczyc, skutek taki sam.

    P.

  • 17. Data: 2005-10-16 14:04:41
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    wiadomości news:ditl3h$8jj$2@opal.futuro.pl...

    > Z reguły jest zamknięty na kłódkę. I bywa raczej w piwnicy - ciężko
    > przeniknać do niego niepostrzeżenie.

    Fajnie. Cieszę się niezmiernie z tego, że u was z reguły jest zamknięty na
    kłodkę. i Bywa w piwnicy.
    U mnie jest na parterze. I nie ma kłódki.
    Do mojego licznika na klatce też nie ma kłodki i każdy ma do niego dostęp.

  • 18. Data: 2005-10-16 14:09:44
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    wiadomości news:dithq4$77e$1@opal.futuro.pl...
    > Sadzenie drzewek samo w sobie zakazane nie jest - najwyżej w regulaminie
    > spółdzielni może być coś na temat odległości od ścian. Niemniej jednak
    > odległości są na tylenie duże, że jeśli ty w takiej odległości parkowałeś
    > samochód, to nieon a ty jesteś uciążliwym i chamskim sąsiadem.

    Nie ma spółdzielni.
    Nie pisałem że mieszkam w bloku spółdzielczym.

    Możesz trochę uściślić to o odległościach od ściany, w których parkowanie
    sprawia że jest się uciązliwym ?

    > OK, pośmiałem się... A teraz:

    Ok, na zdrowie.

    > Złap za rękę elektrownię. Zaniki napięcia czasem się zdarzają, a jakoś nie
    > wyobrażam sobie dostępu osoby prywatnej do zasilania na całej klatce.

    W związku z tym, ze sobie tego nie wyobrażasz, jest to niemożliwe ????
    Zapraszam do siebie. Czasem wyobrażni trzeba pomóc.

  • 19. Data: 2005-10-16 14:10:24
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Z reguły jest zamknięty na kłódkę. I bywa raczej w piwnicy - ciężko
    > przeniknać do niego niepostrzeżenie.

    Niby tak. Ale moze sasiad jest np. "gospodarzem domu" i ma takie klucze?
    :>

  • 20. Data: 2005-10-16 14:11:08
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

> [...]
    > U mnie jest na parterze. I nie ma kłódki.
    > Do mojego licznika na klatce też nie ma kłodki i każdy ma do niego dostęp.

    Teraz do mnie dotarlo. Znaczy sie co - on wylaczyl prad, zeby zresetowac
    switcha?