  • 21. Data: 2009-06-24 14:43:45
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 24 Cze, 16:26, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja to wiem, tym bardziej dziwi mnie zakładanie "przechodzenie na zwolnienie"
    > jeszcze przed zajściem w ciążę.

    A dlaczego Cie dziwi? Chodzi o to, zeby brac kase, lezac do gory dupa.

  • 22. Data: 2009-06-24 14:44:56
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 24 Cze, 16:30, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Trzeba to udowodnić.

    Raczej nietrudne, zważywszy że ciążę stwierdza sie badaniem lekarskim,
    a wszystko wcześniejsze to luźne dywagacje.

  • 23. Data: 2009-06-24 14:45:11
    Od: przypadek <p...@g...pl>

  • 24. Data: 2009-06-24 14:45:30
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Witam, jestem okolicznościami zmuszona złożyć wypowiedzenie w pracy z
    dniem 1.07. Jestem zatrudniona na pełny etat na czas nieokreślony, ale
    pracuję od 10 mies. także obowiązuje mnie 1-miesięczny okres
    wypowiedzenia. Jednoczesnie z mężem staramy się o dziecko. Mam zatem
    pytanie-jeślibym złozyła wypowiedzenie i zaszła podczas okresu
    wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
    przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

    ===============================

    a pozniej lament, ze pracodawca sadzi, ze kazdy pracownik to oszust.

    Za zwolnienie ktos placi nie ? Ciaza to nie choroba i nie przysluguje na to
    zwolnienie za sam fakt bycia w ciazy.

    Icek

  • 25. Data: 2009-06-24 14:46:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@w...pl wrote:
> [...]
    > wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
    > przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

    Nie.
    Chyba, że pracodawca sam zechce ci je oddać dobrowolnie i potraktować
    sprawę jako niebyłą.

  • 26. Data: 2009-06-24 14:49:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gdaMa wrote:

    > *krys*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

    > A mnie już coraz mniej dziwi niechęć pracodawców do zatrudniania kobiet w
    > okresie rozrodczym...

    Bo to źli pracodawcy są...
    Justyna

  • 27. Data: 2009-06-24 14:52:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > A dlaczego Cie dziwi? Chodzi o to, zeby brac kase, lezac do gory dupa.

    Wiem o co chodzi. A potem przyjdzie taka się żalić, że ten podły pracodawca
    wykorzystał pierwszą okazję, żeby zastąpić kobietę pracownikiem.
    Justyna

  • 28. Data: 2009-06-24 15:00:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    g.googlegroups.com
    przypadek <p...@g...pl> pisze:

    > Raczej nietrudne
    Lekarz potrafi określić wiek ciąży, a wątkosprawczyni ma miesięczny okres
    wypowiedzenia.
    Swoją drogą ciekawe czy przy odpowiednim czasie trwania ciąży pracodawca
    miałby szanse obalenia twierdzenia o niewiedzy wady oświadczenia woli metodą
    argumentacji, że pracownica powinna przed jego złożeniem upewnić się, czy
    nie jest ono obarczone wadą prawną tym samym godząc sie na mozliwość jej
    wystąpienia.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-06-24 15:31:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@w...pl napisał(a):

    > Mam zatem pytanie-jeślibym złozyła wypowiedzenie i zaszła podczas
    > okresu wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
    > przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

    Może postaraj się o zwolnienie lekarskie na zajście w ciąże, od
    psychiatry.

    j.

  • 30. Data: 2009-06-24 15:57:34
    Od: a...@w...pl

    On 24 Cze, 15:59, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
    >
    > A co do meritum, to co powiesz pracodawcy? Że się rozmyśliłaś, bo ... jesteś

    Witam ponownie i juz wyjasniam. W ciazy nie jestem poniewaz mam duze
    problemy z zajsciem i obecnie jestem od kilku miesiecy intensywnie
    leczona hormonalnie. Niestety w pracy zaistnialy okolicznosci
    zmuszajace mnie do rezygnacji, pomine watki o oszustwie z mojej strony
    bowiem to wlasnie ja zostalam oszukana przez pracodawce
    .Nastepna kuracje hormonalna mam wlasnie w przyszlym miesiacu i nie
    chcialbym zeby sie okazalo ze wlasnie za kilka dni wygasa mi umowa, a
    ja zostaje w ciazy bez srodkow do zycia. Zwolnienie w mojej sytuacji
    jest postanowione przez lekarza z przyczyn medycznych, wiec nie
    sprawiajcie mi przykrosci swoimi uwagami. Sytuacje w zyciu sa naprawde
    rozne.
    pozdrawiam