  • 1. Data: 2007-04-25 12:16:29
    Temat: wymeldowanie z pobytu stalego - czy mozna tego zadac?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    czy w przypadku zameldowania osoby na pobyt staly mozna zadac od niej
    wymeldowania sie, w przypadku, gdy np. nie uklada sie pozycie tych osob.
    Kiedys slyszlam, ze dana osoba musi przez okres 3 miesuecy nie mieszkac w
    lokalu, by moc ja wymeldowac.
    Czy reguluja to jakies przepisy?
    Czy mozna miec pozniej mieszkanie z lokatorem, ktory moze nigdy nie chciec
    sie wyniesc?
    Z gory dziekuje.
    Pozdrawiam, J.

  • 2. Data: 2007-04-25 12:36:46
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Joanna porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy w przypadku zameldowania osoby na pobyt staly mozna zadac od niej
    > wymeldowania sie, w przypadku, gdy np. nie uklada sie pozycie tych osob.
    Zadac mozna wszystko. Mozesz np zadac zeby po domu chodzila w zoltych
    skarpatkach. To wolny kraj. A ta osoba ma prawo olac Twoje zadanie.
    > Kiedys slyszlam, ze dana osoba musi przez okres 3 miesuecy nie mieszkac w
    > lokalu, by moc ja wymeldowac.
    Tez tak slyszalem - chyba jest to prawda
    > Czy reguluja to jakies przepisy?
    Tzn na co? Jesli ktos mieszka w danym mieszkaniu, to ma prawo tam
    mieszkac, bez wzgledu na fakt posiadania meldunku. Jesli mieszka,
    powinien byc tam zameldowany, jesli nie - nie powinien (hint: obowiazek
    meldunkowy). Jesli kogos wymeldujesz, to on nadal moze tam mieszkac
    (jesli sie sam nie wyprowadzi).
    > Czy mozna miec pozniej mieszkanie z lokatorem, ktory moze nigdy nie chciec
    > sie wyniesc?
    Tak
    > Z gory dziekuje.
    Zamaist dziekowac, rusz glowa i poszukaj w archiwum, w googlach - nie Ty
    jeden masz taki problem
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-25 14:21:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Joanna napisał(a):

    > czy w przypadku zameldowania osoby na pobyt staly mozna zadac od niej
    > wymeldowania sie, w przypadku, gdy np. nie uklada sie pozycie tych osob.

    Żądać? Można, wolny kraj. A ta osoba może zażądać, żebyś zakwitła ;)

    A jak się nie układa, to może najpierw postaraj się o wyprowadzkę, a
    potem myśl o formalnościach...

    > Kiedys slyszlam, ze dana osoba musi przez okres 3 miesuecy nie mieszkac w
    > lokalu, by moc ja wymeldowac.

    Jeśli ktoś się sam (jak powinien - po wyprowadzce) nie wymelduje, to
    zasadniczo po pół roku p dobrowolnej wyprowadzce.

    > Czy reguluja to jakies przepisy?

    ustawa o ewidencji ludności

    > Czy mozna miec pozniej mieszkanie z lokatorem, ktory moze nigdy nie chciec
    > sie wyniesc?

    Zapoznaj się łaskawie z ww. ustawą oraz z archiwum niniejszej grupy.
    Temat powtarzany do znudzenia.

  • 4. Data: 2007-04-25 17:20:43
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    I pójść za to do więzienia.
    JaC

  • 5. Data: 2007-04-25 18:30:18
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    666 napisał(a):
    > I pójść za to do więzienia.
    Za co? Ja zadam zebys pisal poprawnie - pojde za to do wiezienia?
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-04-25 21:38:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    A ta osoba od pożycia mieszka nadal, czy nie mieszka?

  • 7. Data: 2007-04-26 07:28:13
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał
    > Czy reguluja to jakies przepisy?

    ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych

  • 8. Data: 2007-04-26 12:48:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    badzio wrote:
    > Za co? Ja zadam zebys pisal poprawnie - pojde za to do wiezienia?

    Uprasza się o niedokarmianie niedorozwiniętego umysłowo trolla :)