  • 1. Data: 2004-07-08 12:51:06
    Temat: wykup mieszkania
    Od: "pet" <e...@n...pl>

    Witam
    najpierw przedstawie sytuacje :
    sa 2 mieszkania , jednego najemca jestem ja drugiego inna osoba,
    mamy wspolny przedpokoj przy czym moje mieszkanie ten przedpokoj rozdziela
    na 2 czesci
    - w jednej sa pokoje w drugiej kuchnia, tak ze sasiadka wchodzac do domu
    przechodzi miedzy
    moimi pokojami a kuchnia i teraz pytanie,

    czy moge wykupic mieszkanie gminne zarowno jej (z zagwarantowaniem jej
    dozywotniego zamieszkania) jak i moje ?

    czy istnieje mozliwosc takiej procedury ze skaldam wniosek o wykup , gmina
    wtedy wzywa
    ja do wykupu a jak ona nie chce wykupywac to czy moge
    ja wykupi moje i jej mieszkanie (z zagwarantowaniem jej
    dozywotniego zamieszkania) bez jej zgody ?

    Pozdrawiam
    Rob

  • 2. Data: 2004-07-08 18:45:50
    Temat: Re: wykup mieszkania
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja wykupi moje i jej mieszkanie (z zagwarantowaniem jej
    > dozywotniego zamieszkania) bez jej zgody ?

    Nie możesz wykupić

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-08 18:51:20
    Od: "pet" <e...@n...pl>

    a jak ona wykupi to moze sie zrzec na mnie bez doplacania 100% wartosci ?
    (gmina sprzedaje za 5% wartosci)

    Piotr

  • 4. Data: 2004-07-08 20:05:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > a jak ona wykupi to moze sie zrzec na mnie bez doplacania 100% wartosci ?
    > (gmina sprzedaje za 5% wartosci)
    >
    > Piotr

    To kwestia raczej tego, ze nie możecie oboje wykupić. Z postu zrozumiałem,
    że nie ma tam dwóch wyodrębnionych lokali mieszkalnych. Wykupiony - jak
    odrębna własność - może być tylko lokal mieszkalny stanowiący wyodrębnioną
    całość. Ten wspólny przedpokój powoduje, ze nie można tych dwóch mieszkań
    potraktować jako odrębnych lokali mieszkalnych.

    --
    JOHNSON :)