  • 1. Data: 2004-07-08 12:28:58
    Temat: bardzo dziękuję za odpowiedzi, tak naprawdę to liczyłem...
    Od: "wbn" <w...@s...pl>

    na coś więcej, w końcu forum nazywa się prawo, ale widzę, że trudne pytania
    pozostaja bez odpowiedz. swoja drogą, jak otrzymam opinię od mecenasa
    opublikuję ją na łamach grupy. z pożytkiem dla co po niekturych.

    wbn
    www.skokwbok.pl

  • 2. Data: 2004-07-08 12:39:45
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    wbn pisze:

> [...]
    > pytania pozostaja bez odpowiedz. swoja drogą, jak otrzymam opinię od
    > mecenasa opublikuję ją na łamach grupy. z pożytkiem dla co po niekturych.

    to jest pl.prawo, a nie
    pl.bezplatne.porady.prawne

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-08 12:56:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "wbn" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozostaja bez odpowiedz. swoja drogą, jak otrzymam opinię od mecenasa
    > opublikuję ją na łamach grupy. z pożytkiem dla co po niekturych.

    Jakoś nie zauważyłem trudnego pytania ??

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-07-08 13:32:06
    Od: "wbn" <w...@s...pl>

    mądrala się znalazł.

  • 5. Data: 2004-07-08 13:33:03
    Od: "halabarda" <s...@g...pl>

  • 6. Data: 2004-07-08 14:11:31
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    > pozostaja bez odpowiedz. swoja drogą, jak otrzymam opinię od mecenasa
    > opublikuję ją na łamach grupy. z pożytkiem dla co po niekturych.

    Niepotrzebnie sie unosisz.
    Zadales pytanie, ktos Ci odpowiedzial juz po 2-ech godzinach.
    Ty nawet nie podjales polemiki, uszczegolowienia
    kwestii - jesli odpowiedz byla niezadowolajaca.
    A po 6-iu godzianch juz stwierdzasz ze grupa jest do bani.

    Musisz sie z tym pogodzic, ze jest to grupa
    dobrowolna - piszesz dobrowolnie ale i odpowiedzi
    sa dobrowolne. Obrazac sie na grupe - nie ma
    powodu.

    Mi tez zdarza sie zadac pytanie, na ktore nikt nie
    odpowiada. Ale czy to powod by sie obrazac na caly swiat?

    Wiecej dystansu.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-07-08 14:43:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik wbn napisał:

    > mądrala się znalazł.

    No i oczywiście odpowiada się pod cytatem ...
    Konfiguracja czytnika też widzę bywa problematyczna ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 8. Data: 2004-07-08 14:56:59
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Było tak "trudne", że wystarczyła na nie krótka odpowiedź "jest legalne" i
    temat zakończony.

    --
    Pzdr.

    Marek