  • 1. Data: 2004-07-08 08:33:04
    Temat: honorowanie zwolnien lekarskich
    Od: Karol 'Carlos' Cieśla <k...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    Witam Grupe!
    Mam pewien problem. Wczoraj mialem wyznaczony termin egzaminu na prawo
    jazdy. Nie pojawilem sie na nim, bo od poniedzialku jestem na zwolnieniu
    - kontuzja nogi. Niby niewielka, ale skutecznie utrudnia prowadzenie
    motocykla. W Wojewodzkim Osrodku Ruchu Drogowego powiedzieli mi, ze
    musze placic za niestawienie sie na egzaminie, bo oni nie respektuja
    zadnych zwolnien. Czy jest to postepowanie zgodne z prawem? Czy WORDy
    moga uprawiac wolna amerykanke i nie szanowac podstawowych praw obywateli?

    --
    Pozdr - Karol Cieśla

    moja strona - ciągle w budowie ;-)
    http://www.transport.poznan.prv.p

  • 2. Data: 2004-07-08 11:43:00
    Temat: Re: honorowanie zwolnien lekarskich
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

> [...]
    > zadnych zwolnien. Czy jest to postepowanie zgodne z prawem? Czy WORDy
    > moga uprawiac wolna amerykanke i nie szanowac podstawowych praw obywateli?

    A zadzwoniłeś do nich zanim się nie stawiłeś? Ja maiłem podobną sytuację -
    wystarczył jeden tel. i bez problemów przełożyłem sobie termin(bez
    dodatkowych opłat). Jeśli tego nie zrobiłeś to sam jesteś sobie winien. A
    prawo nie zobowiazuje ich do respektowania zwolnien lekarskich...

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 3. Data: 2004-07-11 18:55:12
    Od: Karol 'Carlos' Cieśla <k...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ..::SebOLO::.. napisał:
    > prawo nie zobowiazuje ich do respektowania zwolnien lekarskich...

    Czyli mowiac krotko, prawo nie chroni w zaden sposob osob, ktore maja
    zwolnienie lekarskie? Czyli jak np pracodawca honoruje zwolnienie
    pracownika, to jest to tylko jego dobra wola, bo robic tego nie musi?