  • 1. Data: 2002-05-17 22:32:57
    Temat: wykorzystanie wizerunku
    Od: "airjack" <a...@s...pl>

    Robiłem zdjęcia u fotografa. Została spisana umowa na wykonanie określonej
    ilości zdjęć za określoną kwotę. Zdjęcia odebrałem, zapłaciłem i ok. Po paru
    miesiącach zobaczyłem ulotkę reklamową zakładu fotograficznego, w którym
    robiłem zdjęcia. Na tej ulotce są moje zdjęcia. Fotograf nic ze mną nie
    ustalał, nic o tym nie wiedziałem, aż do momentu gdy zobaczyłem ulotki
    rozrzucone na klatkach schodowych. Nie wiem czy fotograf mógł tak postąpić.
    Proszę o radę.