  • 1. Data: 2002-05-17 20:02:55
    Temat: Konflikt z op.sieci komórkowej-POMOCY
    Od: "Olo" <K...@w...pl>

    Mam duży problem z jedną z sieci.
    Po zakupie telefonu w promocji,regularnie opłacałem rachunki za wszystkie
    rozmowy,
    jednakże telefon ten skradziono mi w centrum Krakowa.Po zblokowaniu numeru w
    BOA wiedziałem iż w myśl umowy dalej będe musiał opłacać abonament,aż do
    momentu
    wygasnięcia umowy-tj 6mcy do końca trwania umowy-wiec potulnie placiłem.
    Jednakże na dwa miesiace przed wygasnieciem tej umowy zapytałem BOA czy
    muszę
    przesylać pismo o rozwiązaniu umowy przedstawiając całą sytuację ,pytanie
    moje zaniosłem e-mailem,po czym odpowiedziano mi (cytuję)-w przypadku gdy
    umowa o swiadczenie usług telekomunikacyjnych nie jest terminowa,abonent
    przesyla pismo do działu korespondencji.-koniec cytatu.
    Ja swoja umowę która obejmowała okres 2lat potraktowalem jako umowę
    terminową,
    jest data podpisania umowy i wygasnięcia.
    Więc myślałem ze po sprawie,tymczasem rachunki przychodzily co miesiąc.
    Próbujac rozwiazać sytuacje dzwoniłem kilkakrotnie do operatora,odsyłano
    mnie od jednego do drugiego nic nie załatwiając.W koncu napisałem pismo,w
    którym przedstawilem
    problem i napisalem iz to że nie wyslalem niszczęsnego faxu wynika ze zlego
    poinformwania mnie.W odpow.przeproszono mnie i umowe zerwano jednakże za
    caly ten okres nieporozumień,
    obciązono mnie kilkoma rachunkami.
    Teraz właśnie dostałem pismo iż jeżeli nie zapłacę,postarają się o
    ściągniecie tych pieniędzy .
    MOŻE KTOŚ POMÓC!?
    Mam jescze kilka pytań?
    Czy poczta e-mailowa może byc dokumentem wiarygodnym.
    Czy jeżeli nie zapłacę mogą mi przywalić ,jeszcze większe odsetki?
    Czy wogule mam szansę coś zdziałac?
    Za wszelką pomoć z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2002-05-24 09:52:05
    Temat: Re: Konflikt z op.sieci komórkowej-POMOCY
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    "Olo" <K...@w...pl> wrote in news:ac3na9$f5t$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > jednakże telefon ten skradziono mi w centrum Krakowa.Po zblokowaniu
    > numeru w BOA wiedziałem iż w myśl umowy dalej będe musiał opłacać
    [...]
> [...]
    > MOŻE KTOŚ POMÓC!?
    > Mam jescze kilka pytań?
    > Czy poczta e-mailowa może byc dokumentem wiarygodnym.
    Chyba nie.

    > Czy jeżeli nie zapłacę mogą mi przywalić ,jeszcze większe odsetki?
    Tak.

    > Czy wogule mam szansę coś zdziałac?
    Nie
    > Za wszelką pomoć z góry dziękuję.
    W obu moic umowach jest zapis, ze o ile nie wypowiesz z 30 dniowym
    wyprzedzeniem, to z automatu staje sie ona umowa bezterminowa -
    przypuszczam ze tak jest u ciebie. Stad IMHO nie masz szans. Ale przede
    wszytkim _przeczytaj_umowe_

    KJ